Gå til innhold

Blir gaaaaaal av disse rastløse bena..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og armene med. Sitter våken om natta nå for ørtende natta på rad. Kan "alle" kjerringråd og vet hva som normalt fungerer for meg. Men nå virker ingenting mer og det er umulig å få sove.

Aaaargh!! Må tidlig opp i morgen med dattera mi på 1,5 år, så har i tillegg begynt å grue meg til det, for da kommer jeg til å være veldig trøtt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha, ja se på oss. Skal vi melde oss inn i klubben for rastløse ben? *knis* Ja jeg er våken enda. så dagen i morra blir nok super???? Uff ja det er vanvittig slitsomt med disse beina. Nå hjelper ikke ulltråden lenger heller. Hvor langt har du igjen av svangerskapet? jeg har 6 uker, og de ukene kommer til å gå sakte hvis det her vedvarer veldig lenge til... Er så slitsomt å være super trøtt, men beina går liksom...

Skrevet

Sover du nå da? He he.. Jeg er 40 + 2 men plagene har variert litt gjennom svangerskapet. Det er ikke sikkert du må sitte våken om natta i 4 uker til, håper ikke det for dun del.

Jeg tar magnesium, jern (trenger det uansett), varme bad, får masasje, unngår koffein og sukker om kvelden, sover med ullsokker og prøver å tenke positive tanker - men det kribler like forba...

Nå har jeg ikke mange dagene igjen så får holde ut. Hei hei :-)

Skrevet

hei..........

kan du forklare meg hvordan du opplever deg og evnt kjerringråd?

tror det er det jeg plages med også..........

glemte å spørre jordmor om dette og føler meg litt alene og lost på det området

stor klem fra

Skrevet

Noen kjerringråd sier at ulltråd rund ankelen skal hjelpe, men det fungerer ikke på meg. Har også fått tips om at såpe, stål eller søppelsekk under senga skal hjelpe. Har prøvd stål (saks eller bestikk) men det fungerte ikke.

Å ta magnesium er kanskje ikke et kjerringråd men er det som har fungert best for meg.

Det står en del om det på lommelegen.no også. Om du søker på "rastløse ben" på google kommer det opp mange linker og der er det beskrevet symptomer og gode råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...