Gå til innhold

Jeg får siste ordet i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lakenskrekken har tatt overhånd:/ men nå skal jeg tvinge meg i seng. Lillegutt skal ha besøk i morgen, håper det blir fint vær, så vi kan stabbe et par hundre meter avgårde. Ønsker dere alle en flott dag i morgen.

Klem fra " jeg er bare bittelitt redd for å legge meg og sove i senga supermamma"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... jeg skulle ønske jeg kunne trylle, eller at jeg var en fe, eller at jeg var ånden i lampen.... Men jeg er bare helt vanlig, det er jeg lei meg for. Men jeg lager ganske god te, så om du må stå opp igjen fordi du ikke orker å legge deg, så kan jeg lage te til deg.

klem klem klem

Skrevet

Du kan være sånn Tingeling som kommer og drysser sovestøv over meg. Det hadde vært noe det. Du er forresten ikke vanlig du, du er jo uvanlig dritgrei:) Takk for teen, dagen i dag er veldig fin, selv om jeg føler meg litt supertrøtt. Men supermannen skal ikke jobbe seint i dag, og selv om huset er fullt av unger, kan jeg kanskje lure meg unna og legge meg ned i senga i ti minutter.. Kanskje:)

Skrevet

Jeg har i hvertfall tatt rekorden:-) Har ikke lagt meg enda jeg:-)... OK! Har jobbet nattevakt...Burde ha sovet, men så går babysvømmings kurset kl 13.00 på onsdager. Det kunde vi ikke missa. Hvis jeg hadde lagt meg, så hadde jeg nok ikke våknet tids nok:-).

Hentet Thyra i barnehagen kl 09.30 pga brystspreng... Kl 12.30 så var i svømmehallen. Nå venter jeg bare på at lille Turbo skal bli trett. Så vi kan bikke sammen.

Har heldigvis fri frem til lørdag kveld. Så får nok tid til å sove de neste dagene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...