Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 rett og slett drit vondt i magen min jeg..:/ Ikke noe gøy overhodet... Blir så sint inni meg bare ved å se for meg trynet på den tullingen ( ja idag er jeg litt sinna på han)....Vi har jo overhodet ingen kontakt lengre, han vil ikke ha noe med noen av oss å gjøre..Og det gjør meg SINT...Skikkelig forbanna, og jeg fatter og begriper ikke hvordan han ikke vil være med å se utviklingen til sin egen datter, være med å oppleve alle de gode stundende med henne som jeg får, se smilet hennes og hvordan hun lyser opp når det er kjente rundt... Han ser på lillejenta som en ''utgift han må ha i 18 år'' , fordi jeg ikke var ''smart'' nok til å ta en abort...ehhh...endog.. Etter mye om og men har jeg nå gitt han en ''siste sjangs'', og inngår privat avtale....Men har samtidig skrevet en kontrakt her nå, så hvis dere gidder gi meg litt feedback på den hadde den klumpen i magen kanskje løsnet litt?.... På forhånd takk... "Kontrakt for inngåelse av privat avtale av barnebidrag. Ved å undertegne denne kontrakten er far, XXXXX (navn/fødselsdato) inneforstått og har akseptert betingelsene for inngåelse av privat avtale av barnebidrag for XXXX(barnets navn/fødselsdato). Beløp er per dags dato satt til XXXX pr.måned og betales til mor pr.den 1 i måneden -> senest den 5. Om fristen ikke overholdes vil den private avtalen opphøre og bidrag vil bli fastsatt av NAV. Far er òg inneforstått med at underholdningskostnaden for barnet vil øke ettersom barnet blir eldre og at bidrages størrelse kan endres.. Også da dato/sted og signatur fra begge parter... "
Singelmamma og banden Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Den så fin ut! Helt nøytral og nesten idiotsikker... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå