Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :-)

Jeg kom til å tenke på en ting; trenger man å ha alt til babyen selv hvis man må ligge på pasienthotell en dag eller to? Sånt som håndkler, badesåpe, bleier osv? Noen som vet? Jeg skal føde på St.Olav

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodd på St.Olavs hotell lenge nå. De har både stellebord, trøyer og bleier og håndklær liggende. men annet enn dussjåpe/håndsåpe har de ikke. Rommene er fine med plass for pappaen.

Skrevet

Takk for svar :-)

Håper alt går så fint at jeg kan ligge på hotellet istede for barsel egentlig. Har lyst til å ha kjæresten min der, og kunne få besøk uten å forstyrre andre. Tror jeg pakker med noen natusanprodukter, hvis det skulle trenges.

Skrevet

Når i mai har du termin? Jeg skal antageligvis forløses første uka i mai.

Du kan glede deg om du kommer på hotellet. Kjempegod mat! Samboeren din må betale 200,-kr i døgnet for å ligge der, men da er frokost innberegnet. Men liggetiden er blitt begrenset til 60t på St.Olavs nå. Det er synd, spesielt for de førstegangsfødende.

Skrevet

200 kr i døgnet er det vanlig for pappaer på alle pasienthotell? vet du tilfeldigvis?

ps. pga nyskjerrighet, kan jeg spørre hvorfor du skal forløses Lone?

Skrevet

Jeg har termin 26. mai. Regner med å gå over siden jeg er førstegangs... Ja, las om at liggetiden etter fødsel blir redusert, veldig synd det da. Det var vel syv senger eller noe på barsel det blir redusert med. Det vil kanskje si at fler blir sendt på hotellet da kanskje. Håper ihvertfall jeg får ligge på hotellet som sagt, det vil si at barnet og jeg har det bra og alle tre kan kose oss sammen :-)

Men Lone, har du ligget på hotellet nå? Eller mente du ved de to andre fødslene?

Skrevet

Jeg lå i to uker på hotellet til midten av påskeferien. Jeg har vært innlagt på kvinneklinikken pga fostervannslekkasje. Derfor skal jeg forløses 6 uker før termin. Det er retningslinjer de har pga fare for infeksjon. Og i uke 34 er lungene ferdige så...

Jeg kommer sikkert til å ligge på hotellet igjen fra begynnelsen på mai og til lillegutt her blir utskrevet.

Vanlig liggetid der er 60t, og bare for de som har hatt ukompliserte fødsler. De med KS ligger på barsel på kvinneklinikken tror jeg.

Skrevet

Maibarn.

Ikke ta med deg natusanprodukter på pasient hotellet da,trodde ALLE viste hvor mange farlige stoffer det er i natusan? I alle testene,i foreldre og barn blader,på internett osv,er det opplyst om hvor mange skadelige hormoner og andre stoffer det er i natusan. Best i test er sebamed-baby produkter,og baby-line sine som man kjøper på apoteket. ;)

Dette er ikke ment som et "strengt innlegg" bare et lite tips til deg og babyen din. ;)

Ha en fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...