Gå til innhold

Gjett om jeg kommer til å angre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er rett før jeg skal gå å legge meg å hva får jeg lyst på...melk! Har drukket bortimot en liter melk nå..og gjett om jeg kommer til å angre i natt..må sikkert opp tusen ganger..hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå nå må jeg og ha melk! hehe

Skrevet

Hehe..nå er det faktisk fritt for melk..nei å nei, hva skal jeg drikke til frokosten da:) Får be samboer kjøpe mer når han kommer hjem fra jobb! Baby likte også melka, nå turner den inni hær..nusseli:)

Skrevet

Holdt heidigvis med et glass for meg, kanskje jeg greier å holde senga hele natta da :)

Skrevet

Hehe, får håpe vi slipper å stå opp så mange ganger i løpet av natta noen av oss..men jeg er nok redd jeg må opp i alle fall 2-3 ganger..nei å nei;) Uansett, god natt:)

Skrevet

Mamma drakk opptil 10 liter om dagen da hun gikk med lillebror.. hehe

Skrevet

Hi, hi skjønner på altfor godt hva du mener **glise**

Har fått helt dilla på melk, og jeg vil helst ha ekstra-lett melk med litt nesquick oppi =) Får helt noia hvis det er tomt!!!

Men vi får i alle fall barn med sterk beinbygning da hi,hi

Skrevet

Hehe...kjenner meg igjen. Har fått sånn melke-dilla de siste par mnd jeg, ikke til å tro. Har jo drukket melk før også..men svært lite, kanskje en liten iløpet av en uke...DET holder ikke nå. Det går med en del liter her i huset iallefall.

Men jeg tenker som så...at det er ikke det verste å drikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...