Mammapudding Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Det er rett før jeg skal gå å legge meg å hva får jeg lyst på...melk! Har drukket bortimot en liter melk nå..og gjett om jeg kommer til å angre i natt..må sikkert opp tusen ganger..hehe:)
Mammapudding Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Hehe..nå er det faktisk fritt for melk..nei å nei, hva skal jeg drikke til frokosten da:) Får be samboer kjøpe mer når han kommer hjem fra jobb! Baby likte også melka, nå turner den inni hær..nusseli:)
velsignet med to Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Holdt heidigvis med et glass for meg, kanskje jeg greier å holde senga hele natta da
Mammapudding Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Hehe, får håpe vi slipper å stå opp så mange ganger i løpet av natta noen av oss..men jeg er nok redd jeg må opp i alle fall 2-3 ganger..nei å nei;) Uansett, god natt:)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Mamma drakk opptil 10 liter om dagen da hun gikk med lillebror.. hehe
Ms.Nurse Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Hi, hi skjønner på altfor godt hva du mener **glise** Har fått helt dilla på melk, og jeg vil helst ha ekstra-lett melk med litt nesquick oppi =) Får helt noia hvis det er tomt!!! Men vi får i alle fall barn med sterk beinbygning da hi,hi
Pianutten Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Hehe...kjenner meg igjen. Har fått sånn melke-dilla de siste par mnd jeg, ikke til å tro. Har jo drukket melk før også..men svært lite, kanskje en liten iløpet av en uke...DET holder ikke nå. Det går med en del liter her i huset iallefall. Men jeg tenker som så...at det er ikke det verste å drikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå