Lone35 =0) Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg ankom jo sykehuset litt over 1200 i dag. Stappet på alle de tierne jeg hadde på automaten og fikk en parkeringslappe som gikk ut 1521. -Hva tror du som så hender? -Jo da jeg kunne aldri forestille meg at det tok så lang tid der oppe. Men da jeg kom ut, fant jeg bilen med parkeringsbot! Kom 20 min for sent jeg ser du. Ble mye om om men og frem og tilbake. Var på UL først og deretter Jordmor. JM diskuterte med en lege, og så var det blodprøve og urinprøve, blodtrykk og snakk og snakk. -Ja alt tar tid! -Så det ble en dyr bytur. Bot 500,-kr. Og jeg som parkerte ute for å slippe å krasje i garasjen under jorda! =0) Jeg spurte ang fødselen, om det ble keisersnitt eller fødsel - og om de har sett for seg dato? Men det får jeg ikke vite før på tirsdag. Da skal jeg treffe en lege. Synes jeg må få vite litt om hva de har for planer. (onsdag neste uke skal jeg på Ul) Ul-legen sa idag at lillebror nå er litt under to kilo! Jeg er bare så glad for hvert gram. Det er jo tre uker til forløsning så han trenger krefter! Regner med at han er litt over 2500g ved uke 34 da. Har jo hørt så mye snakk om den uka. Så jeg vil gjernme vite om det blir fødsel da, eller ikke. Greit å planlegge litt. Nå når jeg har blitt utskrevet av sykehuset (påskelørdag), så har jeg faktisk mye å forberede hjemme. Mye en "enslig far" ikke har rukket mens jeg har vært innlagt i 8 uker. Masse klemmer til dere jenter!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Næmen, så du fikk bot? Gud så kjedelig da!!! Ting tar utrolig lang tid på svangerskapspoliklinikken synes jeg! Vi hadde UL kl 13.15 og time til Stokstad kl 14.10 og var ute av sykehuset kl 15.40.... phuh, man skal i alle fall ikke komme sulten på sykehuset for da kan man bli skikelig slapp gitt. Vi parkerte nede i kjelleren vi da. Det var sinnsykt fullt der nede, så vi fant en dame som så ut som hadde fin bil (les; parkerer der det er god plass) og fulgte etter henne og da fikk vi en kongeplass kl 13.10 - lettere stressa kan du si. Var veeeldig koselig å treffe deg igjen i dag ja! Godt å se deg smile igjen:) Blir jo virkelig spennende å høre hva som skal skje med dere fremover nå da! Du må holde oss oppdatert! Du skal se at lilllebror klarer strabasene han har foran seg kjempegodt! Klem til deg!
Bebbies i magen Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Hei Lone. Så godt å høre at du er her fortsatt og at det går bra med deg og mini i magen. Lenge siden jeg har lest noe om deg, men jeg har ikke vært så mye inne her i det siste. Kjedelig å høre om den boten da. Du kan ikke få sykehuset til å skrive ut en begrunnelse for hvorfor du kom for sent? Eller gidder du ikke? Ja lillebror må holde seg der inne i noen uker til :-) For hver dag som går blir han jo sterkere og sterkere. Men en ting jeg tenker på. Hvis han har det bra der inne og du har nok fostervann, hvorfor lar de han ikke være der inne så lenge som mulig da? Du har jo hele tiden skrevet uke 34.
Lone35 =0) Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2007 Hei Bebbies Jeg har også lurt på det der med uke 34. Spurte legen om de ikke ville la meg gå lengre hvis alt var bra. Men de er så skeptiske til å drøye det lengre pga infeksjon. Det er den største faren. Så det virket ikke som om de hadde tenkt å vente lengre nei. Lungene er ferdige i uke 34 så.. Ja det er visst retningslinjene de forholder seg til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå