Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 JEg trenger seriøst penger, så må vel krype til korset å ta opp et forbrukslån.. Noen som vet om "noen bra" på nett?? Jeg har hatt betalings anmerkninger før , men ingen nå. Kan jeg få det da ?? Noen som vet ?? HJELP
rødhette* Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hva trenger du penger til da? Du kan ikke få hjelp på sosialkontoret?
fiona71*2pp Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Hm, vet ikke så mye om banka..men citibank reklamere dæm jo med hele tia... Ellers så e det vel bare å google, så får du vel opp i fleng? Ang anmerkninger så e det visstnok sånn no at med en gang gjelda e oppgjort så slettes anmerkningen. Altså slutt på at dæm ligg å lage plunder i tre å etter at ting e betalt. Regne me det e for at bankan oppdaga at det va mange som hadde det, og dermed ikke fikk lånt ut så mye peng som dæm ville til hus o.l Men søk på nette du, eller se på tekst tv Der står jo alltid underteksta ,me lån på dagen o.l.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 hmm jeg skal også ta opp forbrukslån og ble anbefalt DNBnor.. har hørt at citybank er strenge og dyre...vet ikke helt sikkert jeg da..men gå inn og les litt på dnb-nor sin hjemmeside under forbrukslån...der kan du også sende inn søknad. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå