Gå til innhold

Minstemann svelget en...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plomme stein i dag..............hmmm lurer på hvordan det går. Er det noe jeg burde bekymre meg over. Han er 20 mnd og spytter ut det som ikke kan tygges, men tror du ikke steinen forsvant før jeg fikk tak i den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff...ekkelt, men tror ikke du trenger å bekymre deg, den kommer nok ut igjen like hel?;-)

Skrevet

Ja men lurer litt på hvis den setter seg fast, den er skarp i endene tenkte jeg på og kan ikke være videre godå å få den ut da.....off...

Skrevet

Jeg ville ringt legevakten for sikkerhets skyld,

så slipper du å bekymre deg natten igjennom...

Det går sikkert bra,men vet hvordan det er å bekymre seg....

Skrevet

Jeg tenker på om det kan hjelpe med avføringsmiddel?

litt laktulose eller lignende, så kommer den fortere ut og kanskje litt "glattere", men sjekk med en lege først!

Skrevet

Ok takk skal ta å ringe nå jeg. Unger svelger mye rart, men tenker litt på spissen i den ene kanten der jeg da.....off. Nei ikke no mer plomme her, vi holder oss til frukt med små steiner he he......=)

Skrevet

Ja det skjer så fort!!!!

Håper det ordner seg,

fortell meg hvordan det gikk da=0)

Skrevet

Huff da... Håper den kommer ut igjen uten for store problemer.. Jeg svelgte en blykule da jeg var liten. (klinkekule) Den gled naturligvis lett ut igjen:) Lykke til da..

Skrevet

Fikk plutselig assosiasjoner til Emil, suppeskolen og 5 øringen. Husker dere at han svalgte en 5 øring?

Håper det går like bra for din lille gutt. (Husker Emil betalte tilbake den til sin far, noen dager seinere)

Skrevet

Storebror gjorde det en gang da han var et år. Han ble blå og skrek, jeg dunket i ryggen, la ham over en kant og presset på ryggen, stakk fingrene ned osv. Det eneste som kom opp var blodblandet slim. Skikkelig skrekkopplevelse. Plutselig gikk den ned og ungen pustet og slappet av. Jeg ringte sykehuset og fikk beskjed om å følge med de to nærmeste dagene. Hvis den ikke hadde kommet ut av seg selv på den tiden, skulle de ta et bilde. Steinen kom heldigvis ut dagen etter og ingen skade skjedd. Den ene enden er jo spiss og steinen er både hard og stor, så den kunne jo satt seg fast...

Skrevet

En venns jente svelget faktisk et helt kronestykke da hun var på den alderen,var på legevakten de tok røntgen..så kronen..og ba de følge med om det kom ut igjen. Hvis det kom ut skulle de ikke bekymre seg mer...ut kom det:))

Skrevet

Jeg tror nok magesyren vil ta knekken på mesteparten. Kanskje kommer det ut litt store deler eller noe sånn, men jeg tror nok det går helt fin (:

Skrevet

Hei igjen og takk for mange svar.

Jeg fulgte rådet her over om å ringe legevakten. De sa at jeg skulle følge med å kontakte lege hvis han fikk feber, vondt i magen av dette.

Han har vært i fin form etterå, og etter avføring i går har jeg egentlig slappet mer av. Tror nok denne steinen har blitt tatt av syren for han har ikke hatt noen av disse plagene.

Håper dere alle får en fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...