Gå til innhold

Er tilbake fra føden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

var først på legevakten, men legen kunne ikke gjøre så mye annet enn å høre etter fosterlyd.. Så han sendte meg til ahus..

Der var jeg leeeenge.. Tok grusomt lang tid å komme seg der, hadde så vondt at jeg gikk saktere enn slow motion.. Så begynte smertene å bli regelmessige, og jeg ble kjemperedd..

Fikk komme inn med en gang, og en meget hyggelig gyn sjekket at lillegutt hadde det bra. Fostervann var bra, og det var ingen åpning.

Hadde derimot blod i urinen, og proteiner, men blodtrykket var bra..

Smertene ble verre da jeg var der, spredde seg nedover lår og legger..

Men ingen fant svar på hva det var.. Det var i allefall ikke rier, allikevel om det ligna veldig..

Skulle ringe med en gang om det ble verre, for å da ligge noen dager på sykehuset til overvåkning, men foreløpig er smertene slik som før i dag.. Vonde, men ikke noe svar på hva det kan være.. Det viktigste er ikke hvordan det går med meg da, men med lillegutt, og han har det bra. Da skal jeg være mer enn fornøyd :)

Må ta det med ro da, så blir hjemme fra jobb i morgen..

Tusen takk alle som har tenkt på meg.. Nå kan jeg simpelten ikke få mer "dritt", så nå vil alt gå på skinner... Ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg har det samme som deg tror jeg.. vondyt i magen som tar tak og har hatt det i hele dag, magen er helt hard. kjenner det nedover i låret også.. snakket med føden, skal ringe igjen litt senere... Lykke til og håper alt går bra for deg nå :-)

Skrevet

guuud hvor godt det var aa endelig se et innlegg fra deg.. har sittet her inne aa venta siden du reiste til lege.. :) Saa bra aa hoere at alt er fint med lillegutt!!! Men rart at de ikke fant ut hvorfor du har saa vondt.. Haaper at dette er noe som gaar over.. kan ikke gaa rundt aa ha det saann!!!

Det viktigste er seff at dere BEGGE har det bra!!! :) Du faar bare ta det heeeelt med ro, og slappe av.. Ikke anstreng deg noe som helst. Faa heller noen til aa hjelpe deg med ting naa. Haaper du har noen rundt deg som kan hjelpe.

Naa krysser jeg fingrene videre for deg at alt skal gaa bra. For det fortjener du virkelig!!!! Naa vil alt gaa paa skinner :) :)

Lykke til videre Gøril!!! Til baade deg og lillegutt!!

Og maaasse god bedring!!

God klem fra

Skrevet

Aaa...naa ble jeg glad. Det er jo ikke bra at du har vondt, selvfoelgelig...og jeg haaper de finner ut av hva det er...men er kjempeglad for at det ikke hadde noe med babyen aa gjoere. Haaper smertene forsvinner snart, da!

Den lille gutten din er sannnelig et mirakel, Goeril. Tenk hvilken herlig dag naar du faar ham i armene dine!

Skrevet

♡♂Joakim-05.08.07♂♡

synes du skal ta deg en tur på føden jeg. Om du er redd og bekymret slik jeg var, så blir det bare verre av å være hjemme og tenke forskjellig.

Gyn som behandla meg i dag, sa at "husk, vi er her for deg, ikke nøl med å ring om det er noe"..

Jeg vet ikke hva som er "galt" med meg enda, men babyen har det fint, så da går det bra for min del..

Håper du tar deg en tur du også, det er helt sikkert ikke noe å være redd for, men stress og bekymring kan gjøre alt så mye verre...

Lykke til kjære deg, dette skal gå bra for deg også..

Skrevet

ja, denne gutten er virkelig et mirakel :)

Gleder meg veldig til å treffe han, men er også sjeleglad for at det ikke ble i dag :)

skal finne sengen jeg nå, håper jeg at smertene blir bedre i morgen.

Skal til jordmor på tors, og til legen på fre, så får vel se om det er noe bedring til da, ellers så får jeg vel en ny grundig sjekk tenker jeg..

Viktigste er jo lille gutten :)

Skrevet

Aaaa - aa bra at det staar bra til med din lille og at det ikke er noen foedsel paa gang enda!! Vi begynte aa bli litt bekymret her inne.... Saa trasig at du har saa sterke smerter da - ekkelt at de ikke kan finne ut hva det kommer av. Haaper det gaar over raskt saa du ikke maa legges inn. Du har jammen meg hatt din del av "dritt" saa langt. Haaper du kommer deg paa skinnene etter dette.

Du faar ha en god natt - og ta det masse med ro - haaper du faar sove litt iallefall!!! :-)

Skrevet

Candycupps med augustbaby:)

Tusen takk for at du har tenkt sånn på meg. Det varmer skal du vite :)

Skrevet

er enig i det NewYorkMom sier.. gutten din er et mirakel :) Naa faar vi bare haape du blir bedre snart.. !!

Skal krype til koeys naa.. hehe.. klarte bare ikke legge meg foer jeg fikk hoere at alt var bra :)

godnatt :) og GOD BEDRING :)

Skrevet

puh.. kan puste lettet ut.. har tenkt mye på deg.. både før og nå...

håper vondtene gir seg snart så du kan slappe av og nye svangerskapet.....

dette skal gå så bra... hadde en tøff start selv, og det kan bare gå en vei nå ;o)

hold motet oppe..

masse klemmer

Skrevet

Alviola med lite nurk=o)

Har lest historien din, og vet hvor tøfft du har hatt det :(

Huff. Ingen skal oppleve det du måtte!!

Nå går det bare en vei for oss begge, nemlig den rette veien :)

Skrevet

Ikke alle svangerskap går på skinner nei, men så lenge det kommer en frisk liten gutt, eller jente, men for deg og meg en liten gutt så er lykken stor uansett....

følger deg videre på veien gøril ;)

god natt;)

Skrevet

Hei Gøril..

Datt bare sånn tilfeldigvis over innlegget ditt nå. Krysser armer og ben for at ikke noe galt skjer med deg nå. Du har hatt nok bekymringer dette svangerskapet. huff og huff..

Sender varme tanker til deg og Lillegutt.

Masse klemmer fra

Skrevet

Rart hvordan man tenker på folk man ikke kjenner... Godt å høre at alt er bra med den lille.. smerter er en rar ting, håper de ikke betyr noe og at resten av graviditeten nå blir plankekjøring for deg

Skrevet

Så bra at det ikke var noen fødsel på gang!!!

Lillegutt har det mye bedre i magen din en god stund til ja :o)

Håper smertene har avtatt til i dag og at du føler deg mer beroliget. Jeg får ekstra oppfølging på Ahus og må si jeg er veldig godt fornøyd med hvordan de tar i mot oss, så er sikker på at du er i trygge hender.

Oppmuntringsklem fra meg.

Skrevet

Hei

Ikke gjør det så spennende for meg vennen. Fikk meg et skikkelig støkk når jeg leste "Er tilbake fra føden..." Enn at de magesmertene du fikk da vi snakket sammen skulle bli sånn da.... Hoff, nei nå må resten gå på skinner ja. :o) Dessuten får du ikke lov til å føde enda altså... Du må pent vente litt på meg og holde Jesper inni magen så lenge som mulig.

Stor klem til deg!

Skrevet

Så bra at du er tilbake fra føden med gutten i magen fortsatt:-) Vet ikke helt hva som har vært med deg tideligere i svangerskapet, men har jo forstått i tråden her at det har vært litt av hvert. Håper tiden fremover blir bare bra :-) Og at du ikke skal ha så vondt lenger!!

Skrevet

Så bra at gutten din har det bra :-))) Håper du har det bedre i dag, og at tiden fremover blir et godt svangerskap for dere begge.

Skrevet

Puh, godt å høre!! :o) Lykke til videre Gøril!

Skrevet

Kjempebra at gutten din er frisk og fin. Nå får han bare kose seg i magen din en god stund til;);) Masse lykke til videre. Håper smertene gir seg!!

Skrevet

Hei, Gøril

Godt å høre at alt er bra med mor og barn.

Hadde tilsvarende runde inne på A-hus for en mnd tid siden.

Smerter som lignet på veer hvert 3- 4 min.Smerter nedover bena også.

De konkluderte kun med at det er ikke alt de kan forklare.

Sterke kynnere eller livmorssammentrekninger.

Men jeg hadde ikke noe blog/prot. i urinen.

Kunne selv velge om jeg ville ligge til oppservasjon, men valgte å reise hjem.

Hadde det ikke vært en ide for deg å ta det noen dager med ro fra jobben?

Stress er ihvertfall ikke bra - uansett :-)

Lykke til !

Skrevet

Å så bra! ikkereis på jobb!!! Sykemeld deg og ta det med ro!!!!

KLem fra tjorven1

Skrevet

Så bra at det ikke var noen fødsel på gang...har tenkt på deg. NÅ syns jeg det er nok for din del i dette svangerskapet, ja - nå må jo bare alt gå bra fremover;o)

Skrevet

ser det er flere som spør hvordan det går med meg, på skravle og på det første innlegget jeg skrev "nå drar jeg til legevakten".. Så jeg dytter denne opp jeg da :)

Tusen takk for deres omtanke, det varmer masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...