Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne sa ho kunne hjelpe meg med å ta vannet selv. Men ho ville vente til jeg hadde 2 uker igjen iallefall. Men det er vel ikke så lurt vel. Ho sier det ikke er farlig. Tror jeg står over jeg altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt useriøst ut. Jeg ville ikke gjort det.

Skrevet

Er dette seriøst? Hjelpe seg! Tror du bør stå over det ja...

Skrevet

Er du GAL!? Må ikke finne på det!!!!!!!!!

Skrevet

Hvordan har hun tenkt til å gjøre det da?...

Det høres absolutt ikke bra ut...

Min jordmor ville ikke kjenne på modningen med to dagers mellomrom engang, fordi det er såpass stor infeksjonsfare når man "roter" inni der... så jeg ville vel takket nei hadde jeg vært deg...

Du vet, vannavgang uten rier fører til at du må inn på sykehuset for igangsetting etter en viss tid.. Og en igangsettelse kan føre til en laaaang og vond fødsel...

Tror kroppen har godt av å ordne seg selv...

Og eventuelle "inngrep" bør gjøres av helsepersonale...

Skrevet

Tror jeg foretrekker 14 dager overtid for min baby enn at uerfarne skal få "leke" jm oppi "der".

Skrevet

Det hoertes ikke saa lurt ut nei...tror nok det er best aa vente til kroppen finner ut av det paa egen haand. Vet aldri hva dette kan foere med seg av bakterier og andre komplikasjoner... nei, vi klarer vell aa vente naar vi bare bestemmer oss for det regner jeg med.

Skrevet

Huff, eg syns at hvis du tar d valget, så e d et av de mest egoistiske valgen eg nånsinne har hørt om..

Babyen kommer når babyen er klar, forståelig at du e lei, men å risikere noe som helst bare fordi du er lei av å være gravid e ganske ego.

Skrevet

uff, det må du ikke finne på engang! Det er en grunn for at vannet går når det går og det skal ikke gå før man er klar!

Håper virkelig at du velger å ikke gjøre dette:)

Skrevet

uff ja.. nei jeg tør ikke heller jeg altså!! Fikk sjokk når ho sa det til meg at ho hadde gjort det på seg selv.. SÅ desperat er jeg ikke! Jeg har ikke prøvd noe som helst enda, med å fremskynde fødselen. Jeg klarer nok å vente 36 dager til når jeg har gått i 8 mnd. hihi..

Takker for svar jenter!

Skrevet

Jeg kunne forstått det om du var to uker på overtid, men da hadde jeg heller prøvd å få sykehuset til å gjøre det. Med mindre venninna di er utdannet jm da...

Grøss!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...