Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hipp hurra for flinke dagmamman og blid unge:-) Spente var vi store og små (mest de to store da;-) , vesla var strålende fornøyd med dagen, hun har kost seg, det skjønner vi godt.......omsorg, tid, deilig ro på "landet" uten biler og bråkete mennesker, men søte puser og blide mennesker:-) Lille rosa har vært i enestående humør i hele ettermiddag og kveld. Vi drøyet leggingen en times tid, hun kjempet mot trøtten, men tror det er greit i lengden:-)) Så imorgen er det atter en ny dag hos Dailis og barna:-) Sove godt alle her og lykke til Leo, med barnehagestarten :-) Mamma klatten har ikke så mye tid til dibbing nå, mange andre ting som blir prioritert (kos med barn og sosial ute med naboer etter jobb:-) Men snart er det SPA og jeg er klar som et egg:-)) Nå er det natta - 1 time på overtid........da blir det gjesping imorgen;-)) Sov godt jenter:-)
Gjest Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Så bra! Heldig du er som har fått så fin dagmamma=0) Det er så utrolig viktig at de små trives på dagen!!!!!! Gruer meg til det er vår tur.....
Gjest Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Så heldig du er som har fått ei flink dagmamma:) Sov godt og ha en flott dag i morgen.
Ronja65 Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Så flott at hun koste seg hos Dailis supermor.:-). Men der visste vi jo at hun kom til og ha det helt strålende:-)
Reveenka Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Det er så godt for mammaen også, når man vet at de små har det bra der de skal være om dagen! c",) Og det er vel ikke så rart at det blir litt mindre dibbing - det går jo mot lysere tider, og det er godt å være litt mer ute! Vi får ta det litt sånn i rykk og napp istedet c",)
Dailis Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Og vi har kost oss masse med en liten rosa til=D HUn er jo så skjønn, bare en fryd er hun å ha her!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2007 Det er så godt å komme ut til deg Dailis, og se min lille rosa sove så søtt og fredelig i frisk luft og med naturen bredt godt rundt seg:-) Det gir fred og ro i sjela til mamman det:-)) Og det er virkelig et praktfullt sted for små barn å boltre seg........med parken skogen blomster og trær, eneste lyden er fuglekvitter og malende katter......helt i Carl Larsson stil:-)) Hipp hipp hurra;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Det høres helt utrolig deilig ut!!! Heldig peldig pose!
Dailis Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 Ja, vi har det flott her, vi har det:) Bare vent du til sommeren og du får se hvorfor gården heter hva den heter:) Jeg har forøvrig storkost meg i dag jeg, fått enda flere fregner, hehe.Og moro å se din lille rosa som lekte sånn på stranden, synd jeg hadde brukt opp minnekortet så kunne du sett bilde i alle fall.... Men til helgen må vi på stranden med engangsgrill og pølser, eldstemann likte ikke at han var på skolen når vi hadde strandtur. Så om flere vil være med på pølsegrilling og sandstrand med bøtter og spade så er det bare å være med (skal visst bli bra vær til helgen sies det;) )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. april 2007 Hørtes deilig ut ja:-) Må prøve å få til det:-)
Dailis Skrevet 11. april 2007 #11 Skrevet 11. april 2007 Så flott! Er meldt skyfri himmel, 16 grader og lite vind på søndag.(over byen her da) Gleder meg=) Den dagen skal nytes ute den i sin helhet!
Superlis Skrevet 11. april 2007 #12 Skrevet 11. april 2007 Dette høres helt supert ut,for liten og stor:) Det er så godt for de små og ha det trygt og godt,og deilig for oss mammaer når vi vet de har det trygt og godt:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå