Gå til innhold

redd jeg blir alene snart.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler ikke at forholdet med mannen min gir meg noe lenger. Vi bare krangler hele tiden. Føler ikke at han bryr seg eller respektere meg.

må legge til at han jobber masse samt pusser opp leilighet som vi skal flytte inn i, Jeg går på skole og har ikke inntekt. Derfor han jobber så mye

alt er så vanskelig for tida. bare lei meg hele tida.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du det som meg!!!

Men her føler jeg mer at når han måtte begynne å ta mer ansvar (dfa jeg begynte i jobb etter permisjon) så skar det seg.

Han er alltid sur og kranglete og da blir også jeg det.

Skrevet

Er det xen min dere snakker om ? :-) Hadde det på akkurat samme måte, men jeg fikk nok å kastet han på dør. Hvorfor være sammen med en person som har null respekt? Har merket at jeg har mye mere avlastning etter at det ble slutt, for nå må han ha ungen vår annen hver helg.

Enten så må dere godta at slik er det og leve med det, ikke klag... Eller gå!!! Dere har et valg uansett.

Lykke til.

Skrevet

Har dere mulighet til å ta litt fri sammen, og snakke om tingene? Familieterapi, kan det være noe? I hvert fall tror jeg det er lurt og sette seg ned og se om det er noe man kan ta tak i, og om man er villig til å gjøre noe for å bedre forholdet. Hvis ikke, er det kanskje ikke så mye å lure på....

Skrevet

håper det bare er en kneik vi må over=) regner med at ting går seg til bare vi får flyttet og mannen min kan jobbe mindre. Sliter litt på meg at vi aldri ser hverandre..

hovedinnlegger

Skrevet

hehe...kjenner igjen meg her...

hadde min første frihelg, etter at jeg ble separert jeg...

rart å tenke på i ettertid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...