Mamma til M07 & M09 Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Har ingen anelse om hva det kan være, men har gått rundt i hele dag, og det kjennes ut som om leggene er helt lammet, men har ikke problemer med å gå. Noen som vet hva dette kan være? Er ekstremt vondt hvis jeg ligger med bena litt høyt.
Sistah*G07*J09* Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Jeg har også hatt endel smerter i leggene. Spurte jordmor om det, å hun sa at det kom trolig av økt væske i kroppen. Som igjen presser på nervene. Har også vært plaget endel me at hendene dovner fort bort, kom visst av det samme. Det er vel lite å gjør med det er ikke særlig gøy å gå rundt med smerter.... Men visst du blir veldig vondt og plagsomt, så er det jo bare å ta kontakt med lege/jordmor
Mamma til M07 & M09 Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Tusen takk for svar. Håper det bare er væske, og ikke noe annet. Begynte jo selvfølgelig i går, et par timer etter jeg hadde vært på kontroll. Får gå dagen i dag og se hvordan det blir. Min mor hadde mye væske når hun gikk med meg, så det er jo godt mulig, men trodde lenge at eg skulle slippe det. Men alt for den lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå