♥pilutta♥ Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg røyker ikke selv, men bare lurer.. vet at det er økt fare for krybbedød, men hvorfor er det slik?
LisaColli Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 så noen her inne skrev at det var pga giftige gasser som siver ut..hehe..ikke vet jeg:P
selfangerkjerringa Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 "Røykere puster ut giftstoffer lenge etter de selv har sluttet å sutte på giftpinnen." Sitat ei helsesøster jeg prata med en gang... hun kunne kanskje pakka det litt penere inn, men det er vel dette det koker ned til.
Molait Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Går utfra at man puster ut en del fysaker:) Og lukter jo av hud og porer og alt. Sitter vel i en del giftstoffer da.
januarmams Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Leste at det var spesielt da man røyket inne jeg..
januarmams Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 sorry, så ikke at det gjaldt samsoving...tenkte på kun krybbedød jeg...
♥pilutta♥ Skrevet 12. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2007 Hvor lenge er det snakk om at disse giftige gassene siver ut, da? Samboeren min er festrøyker, og hvis han røyker på f.eks lørdag, er det da trygt å la lillemann sove sammen med oss på søndag? (altså natt til mandag..). Vil jo ikke utsette gullet for noen farer, så hvis det ikke er trygt får sambo sove på gjesterommet..hehe..
Gjest Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Jeg har hørt 20 min fra man tok siste sup...så hvis han dusjer og skifter klær og pusser tennene som man jo gjerne gjør burde vel en festrøyk gå bra?
♥pilutta♥ Skrevet 12. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2007 ok, så det er ikke snakk om flere dager, liksom? ikke peiling i det hele tatt, jeg..hehe.. det blir jo ihvertfall 18 timer fra siste røyk til det evt blir aktuelt å la lillegutt sove sammen med oss( skal nemlig har barnevakt for første gang..hjelp..:-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #11 Skrevet 12. april 2007 Så røykere skal ikke sove i samme rom som babyn??!?! Jeg røyker... Ute selfølgelig. Ca 8-10 om dag... Og jeg sover på samme rom som babyn min. Pusser jo tenner og vasker hender osv da. Aldri hørt at man ikke skal sove på samme rom jeg da men...
Gjest Skrevet 12. april 2007 #12 Skrevet 12. april 2007 Vil jo tro det meste er ute av kroppen etter 18 timer, men kan du ikke prøve å lese på sånne sider om røyking og se hva som står der da? Eventuelt spørre helsestasjonen? Har egentlig ikke noe særlig peiling jeg heller, har bare hørt at det tar ca 20 minutter før man slutter å puste ut røykstoffer liksom...
Gjest Skrevet 12. april 2007 #13 Skrevet 12. april 2007 Samsove betyr vel forresten "sove i samme seng"....Samme rom burde ikke være problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå