Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 min datter ikke forstår pappaen sitt språk. vet det er feil og egositisk av meg, men det gjør at hun ikke kommer til å ha mye med min svigermor å gjøre som jeg avskyr.. uff. sliter litt for tiden bare.. litt frustrert.. uff
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Håper du finner ut av ting! Hadde nok vært en stor fordel for datteren din å lære språket ja, hun kommer kanksje til å ønske det når hun blir eldre og da blir det vanskeligere. Lykke til
Mulatica Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Uff, ikke noe hyggelig å være i konflikt med svigerfamilien. Håper det ordner seg for best mulig måte for dere! Men det er synd om barnet ikke skal kunne ha kontakt med familien hans pga konflikter mellom deg og svigermor. Ikke bare tar du fra barnet ditt mulighet til kontakt med bestemor, men også med hele den kulturen barnet er en del av gjennom pappaen sin. Nå kjenner ikke jeg situasjonen deres, og mener ikke å være bedrevitende, men jeg syns det er kjempeviktig å kunne kommunisere på det andre språket.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 er vel ikke i direkte konflikt med svigerfamilie. liker bare virkelig ikke min svigermor. hun er en ufordragelig, bortskjemt, krevende, egoistisk og slem person. vet jeg datteren min trenger å lære pappaen sin sitt språk, men jeg kan ikke tvinge ham til å snakke det med henne.. har tenkt å begynne på kurs med henne nå rhun blit litt større..... innlegget var skrevet i litt frustrasjon=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå