Gå til innhold

Hvor mange tenner er kommet.????


Dunna venter jente i nov 2011

Anbefalte innlegg

Balder har 4 nede,de er nesten kommet helt opp.To tenner oppe er på annmars nå. Huff som han har siklet. Det blir nok slutt snart med de to ammingene i døgnet med de fortennene. Tror de blir store. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det to oppe og to nede. Merker det når hun setter tenna i meg. AU!!! Men hun har bare gjort det når hun har vært pottetett i nesa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN tenner her!! Men himmel som vi venter! Det har vært av og på med sikling, kløing og surkete unge lenge nå. Hver gang vi tror at en tann må være i anmars, stopper det tydeligvis opp. Vi vil ha tann nå!! Dentinox er forøvrig det beste Jesper vet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner her.. og kløing og sikling har det vært i MENGDER siden okt/nov.. Så jeg har slutta å vente.. De kommer sikkert før han begynner på skolen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her startet det og i november, så det hender jeg tenker at det ALDRI kommer tenner - men det hadde jo vært litt trist da:-) Satser på at de kommer før skolestart, ja :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se de sitter der første skoledag, tannløse og herlige og gnager på tommelen med siklesmekka rundt halsen.. *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det 2 nede så langt... Venter på flere siden ho gnager på alt og har tendens til bløt mage og sår rumpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha ventet i nesten 5 mnd kom det flere tenner. Han fikk to nede da han var 3,5 mnd og påska kom det to oppe. Så da har vi plutselig 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas har fått tre nede, to er kommet helt opp. Oppe har han fått tre, og den siste fortanna er på vei gjennom om en dag eller to. Sikler ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner her heller... De to andre fikk dem rundt 9 mnd alder så jeg regner med at de kommer da hos Oscar også... Eller kanskje han slår følge med de andre som må sitte med smekke og gnager på fingrene på skolen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen tenner her nei.. venter og venter etter evigheter med sikling, sutring og iherdig biting på absolutt alt, men ingen tegn til tenner ennå nei.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 nede som nesten er helt oppe (smart setning, men dere skjønner;-), og en liten hvit prikk ved siden av.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi fått frem 5 tenner, lurer på om det er en til på vei. Han har tre nede og to oppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var volsomt med respons. Tenner til skolestart "hi hi" Husker jeg var tannlaus den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma har 4 nede og tre oppe. Fikk første tann når hun var 4,5 måned og siden har dem bare kommet som perler på en snor syns jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kun to nede komt! Har venta leeeeenge på fleire, syns heile tida at det er ting som tyder på at dei er i anmarsj, og det er dei sjølvsagt, det tek visst berre litt lenger tid enn eg trudde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...