Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg skal kjøpe en svart tralle på jysk i morgen, greit og ha til sommeren og hvis vi reiser på ferie....

er litt skeptisk til kvalitet da...noen som har tralle fra jysk?

den er svart og med handle nett under.....kostet 299 kr på tilbud denne uka..............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den i bilen til ekstra trille. Den er helt grei, men ikke all verdens kvalitet.Det er plastikkhjul og setet reguleres kun med å stramme noen snorer. Med vogner får du jo det du betaler for! Men helt grei om den ikke skal brukes hardt.

Skrevet

Har den liggestilling og kalesje???

Skrevet

Ja, den har liggestilling som hun over sier...er det noen snorer du løsner på så kan du legge ryggen helt ned. Den har også kalesje og en liten kurv under vogna...

Men takk for råd, kjøper den i morgen jeg...skal jo kun bruke den på shopping senter /reiser...når jenta mi kan sitte skikkelig vel og merke:-)

Skrevet

noen som har et bilde av denne trillen? og noen som vet hvor i oslo jysk ligger?

skal på feire snart og trenger en billig trillesak:P

Skrevet

Du kan gå inn på www.jysk.no. Det ligger en jysk på Carl Berner.. Ved El Kjøp og Meny der.. Har en "sportsvogn" fra Jysk med olebrumm på, vet ikke om det er den dere snakker om, men den er helt grei til og bruke på ferie og sånt..

Skrevet

Kikket på den ole brumm trillen jeg også...men den var litt dyrere og beregnet for litt røffere bruk tror jeg...

Både jeg og to venninner har den svarte trilla til 299,- på jysk...vi elsker den...!!!!

Kan sette Graco bilsetet på den også, og løfter den ut av bilen med en hånd...legges helt ned kan den og vanlig sittestilling....

har har den vært brukt hver dag i 6 mnd og den er rett og slett helt genial...!!!!!

Skrevet

dytter denne opp til du som ser etter ny tralle jeg:)

Skrevet

jippi! da skal jeg på carl berner i morgen og se på denne trillen:) noen som vet om man kan feste maxi cosi bilstolen på den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...