Linda og lille Oskar Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 skal på babysvømming i morgen jeg, men trenger tips! hvordan gjør dere det i dusjen og slikt?
-Mamman- Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 la babyen inntulla i håndkle på gulvet mens jeg dusja. Og dusja babyen sammen med meg enten før eller etter min dusjing
-Mamman- Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Glemte det viktigste; kos dere på svømming, det er gøy!
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Der vi går har vi en lekegrind som babyene ligger i mens vi voksne dusjer. Dusjer først med minsten for å få av klor, og forter meg å kle på han så det ikke blir så kaldt. Har med en leke jeg som han kan leke med mens jeg dusjer. Kan også ta med bilsete kanskje som han kan sitte i mens du dusjer. Fant ut at det var greit å ta med to håndkler til minsten og, ett til og fra bassenget og ett til etter dusjen, blir så fort vått fra bassenget. Lykke til.. Bare husk å gi mat sånn at han ikke blir sulten i bassenget, det ble min første gangen, da var det ikke no moro..
*Lucia* Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Jeg dusjer oss begge kjapt etter svømminga sammen. Dvs skyller av klor. Kler på oss begge. Mini rett i pysjen og drar hjem. Vel hjemme etter legging dusjer jeg. Enklest mulig etter svømminga. Rett i treningsbuksa etter svømming. Kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå