MissPhun Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Er det vanlig å få en ul ang dette mot slutten? Jeg er såååå nysgjerrig på hva str. på babyen vil bli. Selv om jeg vet at de ikke kan si det med 100% sikkerhet og at det er en viss slingringsmonn. På 3D i uke 24+5 så var han stor. Og fortsetter det slik, så blir det jo en monsterbaby.. Konfirmant *ler* (han veide nesten 1 kg i uke 24+5)
Fire småtroll Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Det er ikke vanlig å få det, men hvis sf-målet er veldig høyt, du har svangerskapsdiabetes eller har født store barn tidligere får du det..
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Det er nok bare vanlig hvis det er noe som tilsier at det er noe i veien med veksten til barnet, enten den ene veien eller den andre. Ellers får man jo også UL på slutten hvis man har spesielle sykdommer eller komplikasjoner i svangerskapet..
MissPhun Skrevet 10. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2007 Ok! Takk for svar Jeg har jo vært på flere sjekker ang stort sf-mål. Jeg har ikke sv.skapsdiabetes, eller mye fostervann. Det er bare gutten som er stor.. Jeg får sette opp noen dådyrøyne til JM og lege mot slutten, så kanskje jeg er heldig å får en ul
plutseligbolle Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Jeg skal på det i morra.... Er veldig spent!!!! Var hos legen i dag og han kom fram til et nokså svært mål. Mensterminen er i morra så jeg synes det er helt på sin plass med en tur på sykehuset....
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Jeg venter på UL for Vekstestimering.. Har ligget litt over det grønne feltet på SF-målet ved to målinger nå. Så det blir spennende å se hvor stor han er,eller om jeg bare har mye fostervann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå