Gå til innhold

hvor mangen skal føde SUS da? (Stavanger)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv kommer jeg nok til å føde en gang i slutten av April.. Har termin 7. mai men blir satt igang 1-2 uker før tiden.. så tror det blir i slutten av mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fødeloftet, termin 23. april. men menstermin i morra!!! og skal på ekstra ul pga stor livmor....

Skrevet

Jepp....men ikke før Juni :)

Skrevet

Jeg har termin 2. mai og skal føde på SuS. Har ennå ikke alt klart, selv om det nærmer seg, men nå er jeg blitt så vond i bekkenet at jeg måtte skaffe meg krykker... Lurer på hvordan jeg skal få resten klart=( Blir deilig å få ungen ut iallefall!

Skrevet

Jeg skal på sus, på fødeloftet. Har termin 28. April. Har fått beskjed om at babyen er ganske svær, så jeg håper at hun bestemmer seg for å komme ut før termin.

Skrevet

Ja...termin 24 april, men håper den kommer litt før

Skrevet

Ja SUS her også :)) termin 11. mai.

Skrevet

Jeg er blitt bokket inn 4 mai på SUS for planlagt keisersnitt.Har egentlig termin 18 mai,men babyen blir tatt 2 uker før termin.

Skrevet

jess skal inn og hyle på sus jeg og ,terminen er 9 juli :)

Skrevet

8 juni er min termin, og jeg har tenkt meg til fødeloftet.

Skrevet

Jeg skal på vanlig fødeavdeling på SUS med termin 21 april. :)

Skrevet

Termin 12 mai,og skal føde på vanlig fødeavd.

Hadde tenkt å klare å få an ut til 17.mai hvertfall.. hehe

Skrevet

Hei igjen, nå har jeg endelig fått dato for igangsetting..

Har/hadde termin 7.mai men nå sniker jeg 18 dager i kø.. blir igangsatt den 20.april altså neste fredag, så da gikk jeg for å ha igjen 26 dager til kun 9 dager i dag..

Skrevet

Skal på vanlig fødeavdeling på SUS snarest... Termin i morgen. Håper å ha henne ute innen uka er omme i alle fall, men vi får bare vente og se...

Skrevet

ja jeg har tenkt meg på sus i de nærmeste dagen her... har termin om 7 dager nå 19 april. håper den lille har tenkt å komme nå... helst ikke etter termin... då må jeg lage til selskap for datteren min som blir 3 år i slutten av april:)

Skrevet

ja jeg også! Har termin 17 juni og har tenkt meg på fødeloftet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...