Gå til innhold

Er dette virkelig mulig da? Sjokkert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt vesla og vi hadde tidligere en dårlig uvane med at hun sovnet i vår seng for så å løfte henne over i sin egen da vi la oss. Har nå hatt to tilvenningsdager hvor vi har brukt dag-luren til å bli vant med å bli lagt i egen seng fra hun er våken av. Dette funket greit dag 1. gråt så var inne en tur etter ca 5min. Roet henne og gav henne smokk og koseklut. I går gikk det 20 sekunder med gråt og da sovnet hun, i dag var det helt stille!

Prøvde nå nesten for morroskyld å legge henne rett i sin egen seng også på kvelden, og gjett hvem som sover!! Ikke hørt en lyd fra soverommet i det hele tatt.. helt sjokkert her jeg sitter. Blid var hun også. hehe..

Kan legge til at dette har vært et mareritt når vi har forsøkt tidligere! (som fler kanskje husker) så må nesten få fortelle hvor flink hun var nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra! Alltid deilig når det funker:)

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa svever på skyer her jeg! Har kikket inn til henne mange ganger da *ler* og hun sover så søtt der hun ligger. Har ikke sagt noe til mannen enda så når han kommer hjem og går inne for å se så skjønner han vel ingenting i 10sekunder. hehe.. Er vanlig at babyen ligger midt i den store senga - men ikke mer nå nei! Flinke jenta mi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...