Gå til innhold

14 dager igjen

Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min og jeg har termin 25. april. Gleder meg til å møte henne og finne ut av hvem hun er. Har sterke kynner som holder meg våken, takk gud for permisjon! Og nå går jeg rundt og bare venter. Vet ikke hva jeg skal fylle dagene mine med. Blir mye Dr. Phil og Oprah. Flere der ute med ca like langt igjen og kjeder seg mens de venter på den store dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 24 april, men med to barn fra før rekker jeg ikke å kjede meg akkurat.... :-)

Skrevet

he he, skjønner det. Gleder de seg til å få en ny søster eller bror?

Skrevet

Jeg skal ta keisersnitt 26 april og greier nesten ikke å vente.

Jeg er drittlei av å være gravid og gleder meg til å se hvordan hun ser ut.

Dette er mitt tredje og siste svangerskap, så det skal bli godt å få det overstått.

Har gjort diverse innkjøp i dag og begynt å pakke bagen jeg skal ha med til sykehuset. Greit å være ute i god tid i tilfelle noe uforutsett skjer. I går gjorde jeg klar babykurven som jenta vår skal ligge i. Den er så søt. Samme kurven som min far lå i for 64 år siden...

Lykke til alle sammen

Skrevet

Så koselig! Det er så skjønt med "arvegods". Min lille jente arver noen søte kjoler som jeg og min søster har paradet rundt i. Tror min mor gleder seg til å se kjolene i bruk igjen.

Skrevet

Ja, jeg har ei datter som nettopp ble 2 år. Hun har brukt noen av kjolene som jeg brukte for over 30 år sia. Veldig artig å se bilder fra da jeg brukte dem og bilder av henne bruke dem nå.

Skrevet

Heisann!

Jeg har termin 25.april jeg også, og er veldig spent på å se jenta mi..

Hadde termin 25.april med første barnet mitt også, men hun kom før terminen...venter spent og er veldig nervøs for fødselen..merker at jeg blir mer og mer utålmodig...

Skrevet

Jentene mine gleder seg til å bli Og det skal bli så godt å bli ferdig! Det er mitt tredje og siste svangerskap også, de sier man kommer til å savne det å gå gravid, og ja, rundt ca uke 20 kan jeg gå med på, men jeg har skrevet dagbok den siste tiden her, og det skal nok være prevensjon bra nok ja!

Legesjekk i dag, spent!

Skrevet

Jeg har termin 26 april, og er blitt veldig utolmodig på å få hilse på lillevennen nå =). Går bare å venter, klarer ikke å gjøre så mye annet eller å tenke på så mye annet. Men formen er kjempe fin da, løper på do hele tiden og sover ikke så godt om natten. Men ellers helt super!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...