Gå til innhold

Si det høyt!?


arena

Anbefalte innlegg

Så gøy å lese alle nye innlegg som har kommet idag, jeg tør ikke gå inn på denne siden på jobb, så får chat'e litt om kveldene.GRATTIS ALLE SAMMEN MED POSITIVE TESTER, DETTE BLIR SPENNENDE!!!! Jeg fant jo ut i Thailand i påsken at jeg var gravid, tatt 3 tester. Vi fortalte det allerede igår til søsteren min, fordi jeg skal ha utdrikkningslag for henne lørdag + min venninne, fordi vi skal til Barcelona i mai.Ellers venter vi med resten, bare fortalt det til de vi måtte. Har bestilt time hos legen også, skal dit torsdag, spent! Tør heller ikke helt ta helt av, prøvd nesten 1 år, og mistet en gang. Dette er første barn for oss! (",)Gleder meg til å utveksle erfaringer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Tør ikke gå inn på denne siden på jobben jeg heller, plutselig henger systemet seg opp, så sitter man der med den fine hemmeligheten blottet for alle forbipasserende... :-) Vi har bestemt oss for å vente med å fortelle det så lenge som mulig, helst ikke før uke 9/10 til de nærmeste, og så uke 12 til alle andre, inkl de på jobben. Gleder meg stort - kjenner at det vil bli en stor tålmodighetsprøve å vente med å si det... Har fått positiv test veldig tidlig, går kun i min 5. uke i morgen.... Har tatt to tester, så foreløpig alt vel.

Hvordan er formen da, er dere i fin form?? Jeg besvimte på toalettet på jobben i dag...he he... gikk helt fint, men vær forsiktig! :-)

Dette er første barn for oss óg, begynte å prøve i januar. Er livredd for at det ikke skal gå veien, men er samtidig veldig glad for at vi har fått "bevist at vi kan"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Vi har foreløpig ikke sagt det til andre en en veninne av meg.

Klarte ikke å la være da jeg fikk et ganske direkte spørsmål.

(ikke spesielt flink til å holde på hemligheter jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...