Gjest Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Mulig det bare er min maskin som kødder seg her, men jeg kommer ikke inn på innlegget ditt lenger nede, kommer inn på alle andre innlegg. Kan være det er flere enn jeg som sliter, kan du ikke legge det ut på nytt eller lime det inn igjen under dette?
Phobia Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hæ så rart!! Nå kom ikke jeg inn på innlegget mitt heller...... Jaja da er det ikke bare din PC som er "gal".... Står kort fortalt at jeg er interessert i alle tips for å fordrive vann fra kroppen. E de siste dagene blitt fylt opp med vann i spesielt armer, hender, føtter , overkropp og ansikt. Ser ut som ca 7 liter bare i ansiktet - lite lekkert....... I tillegg lurer jeg på om vi gravide har "lov" å ta noe vanndrivende fra helsekost eller lignende ?
Gjest Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Nei, det er overhode ikke lov! Desverre! Sammen med vannet vil du skille ut salter og avfallstoffer og det kan være skadelig for fosteret, så du bør ikke ta noe vanndrivende! Drikk mye vann og spis minst mulig salt, sitt med bena høyt osv. Er desverre ikke så mye annet å gjøre. Er selv plaget med endel vann og i hele kroppen, ikke bare i bena og fingrene som jeg har inntrykk av at mange andre er, både håndledd, hals ansikt, mage, rygg, lårs osv er fylt opp med ekstra væske.
Phobia Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Okey, takk Alva - svaret ditt var i grunnen som jeg fryktet ! Får bare helle på med mer vann da ......
Gjest Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Ja, det er synd at det ikke er så mye å gjøre, men fordelen er jo at man går utrolig fort ned i vekt etter fødselen da og det er litt herlig å miste, for min del med de andre to, 27 og 21 kg på et par uker! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå