Gå til innhold

`lilje


jif baderom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei har 3 a4 sider klart til deg...har du mailadresse

 

det er for langt for pm

 

etterlyste deg på skravle forleden

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okei, du var først...

 

Men husk, jeg er ikke klarslynt, bruker bare kort... og så tar det kanskje 10 minutter. Spår deg bare generelt da siden du ikke spør om noe spess :)

 

Sånn da stokker jeg, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Det virker som du er en kreativ dame, noe som visst er viktig for deg for at du skal ha det bra med deg selv? Du er veldig flink til ett eller annet :)

2) Forventer du mye av din samboer? Kanskje du heller burde "ta det han gir" frivillig enn å kreve mere? Virker som han kanskje trenger det?

3) Synes du syndt på deg selv? Kanskje du ikke har det helt bra med deg selv for tiden... for å komme til bunns i dette MÅ du til bunns. Det nytter ikke synes syndt på seg selv.

4) Vær modig og ta ansvar for dine egne handlinger og ha troa på deg selv.

5) Glem det som er vondt nå og det som har vært vondt i fortiden. Lev i nuet og se fremover og gled deg over livet :) Ta vare på deg selv om dine og ikke minst dine interesser. Livet går alt for fort til å "henge ved vondt/dårlig fortid"..

 

Uff... hehe.. jeg skjønte ikke nooooe av dette jeg da.. men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du kan godt se generelt, men kanskje litt ekstra på graviditet og slikt? når blir jeg gravid igjen, hvor mange barn tilsammen, hvilke kjønn? Ordner det seg med jobb for meg? Blir vi boende her, eller kommer vi til å flytte? hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi, har allerede spådd deg. Kanskje jeg heller kan spå deg en annen dag, nå skal jeg se frustrerte fruer.. vi måtte ta opp pga den "dumme" fotballkampen, hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.. jeg skjønte sikkert litt mer;) men ikke alt jeg forstår da, men det blir vel kanskje klart etterhvert:) Spennende med disse spågreiene altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spå meg gjerne en annen dag ja:) jeg kan sende deg en pm jeg:)

 

hehe..fotball ja, det var det her også.. Hurra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...