Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 tas i mot med stor takk:) bør jo være noe litt kreativt synes jeg da, men trenger litt tips!!
gullets mamma Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 hva med å fikse barnevakt og lage et hjemmelaget gavekort?Da kan du jo ha fikset middag hjemme eller bestille bord et sted.Ta han med på noe stand up eller noe han har interesse for.Lag en helaften ut av det,da blir han nok happy!
katoes Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Flere jeg kjenner har gitt gavekort på en tur med rallybil. Det har visst slått an VELDIG. Vet ikke helt hvor lenge de kjører, men med en skikkelig bra bil så kostet det visstnok 1200 kr. Dette var et sted utenfor Tønsberg. De har sikkert sånt opplegg andre steder også.
katty Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg gav mannen min en helaften i tigerstaden sammen med meg og noen vennepar. Vi var da på Wallmans med 4 timers show og 3 retters middag. Det slo skikkelig ann. Også overnattet vi på Hotel Bristol.
katty Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 http://www.wallmans.no/templates/Main.aspx?id=8
Mersa og gutta <3 Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Billetter til en konsert/forestilling/teater med middag etterpå Tur til en storby (de fleste "østblokkland" er ganske billig å reise til!) Tur med hellikopter Fallskjermhopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå