Gå til innhold

Noen som bor i Houston her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kommer mest sannsynlig til å flytte til Houston og derfor hadde det vært fint å bli kjent med noen norske som bor der.

Jeg er 30 år og vi har en gutt på ni måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Vi håper selv å flytte til Houston i slutten av året, så et annet sted at du vurdere Katy bare lurte på om det var noe spesielt med Katy siden dere vurdere det ? Vi har selv tenk å bosette oss i Woodlands med mindre Katy er bedre :0) Jeg er 33 år og har en gutt på 12 år og en jente på 6 uker.

Skrevet

Å, så moro hvis vi begge flytter, det hadde i så fall vært hyggelig å hatt litt kontakt? Hvis du oppretter profil her inne så kan vi sende pm (personlig mail, så slipper vi å utlevere oss her inne).

Vi har bare hørt mye om Katy fra mannen min sine kollegaer der borte (han blir utstasjonert). Det er ganske nære jobben hans og litt landlig, mye nye hus og bra område. Det er sikkert mye andre bra steder også, men vi har nå fått høre om Katy. Fikk også tips om Sugarland. Hvor ligger Woodlands da?

• 9 måneder senere...
Skrevet

Hei dere foreldre i Houston !

Vi flytter der i April. Mannen min skal starte ett nytt selskap for hans norsk arbeidsgiver.

Hvordan er det med været ? Vi her i kysten har sol i dag...så kjekt !!!

Vi har også hørt mye om Katy men fant ikke det rette hus for oss. Vi skal bo "Northwest" nærme til Cypress Fairbanks Medical Centre.

Gleder meg veldig...!!!

Hilsen

Blanka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...