AttpåklattNummer4:) Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Er det noen her som har noen erfaringer med bumbo babysitter? Gode? Dårlige? http://www.bumbobabysitter.com/ Jeg kjøpte en i dag, men var ikke helt sikker på valget. Førsteinntrykket er ok, men den må sikkert brukes med måte:-))
AttpåklattNummer4:) Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. april 2007 Ingen som har prøvd en?? :-))
ScaryMama Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg har sett etter den, fant den ikke på babyshop eller barnas hus. Hvor har du kjøpt den? Jeg lurer også på hva folk syns om den.
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg har den. Funker utrolig bra. Hun storkoser seg i den når jeg feks lager middag etc, og når hun er lei av å ligge på matten!! Hun er snart 5 mnd..
AttpåklattNummer4:) Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Jeg kjøpte min på Barnas Hus i Oslo (Alna) Der hadde de fått nye etter at forrige omgang ble utsolgt.
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Den var på salg på babyshop til 249,- for en ukes tid siden.
ScaryMama Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 ??? Har de den på både baby shop og barnas hus? Jeg må ha forklart meg veldig dårlig, de skjønte kanskje ikke hva jeg mente!
Happy Ignorant Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Litt forskjellige erfaringer med den. Datteren vår på 2 år brukte den fra hun var 5 mnd. Hun satt og spiste i den (oppå bordet), og jeg plasserte henne der mens jeg gjorde småting, dusjet, hang opp klær osv. Veldig praktisk. Men til lillebror har den foreløpig ikke funket noe særlig. Han satt veldig foroverlent i den da han var ca 5 mnd, og gulpet fælt. Nå er han 7 mnd og sitter godt i den, men han er så tykk at det er klønete å få løftet han ut av den og å få klemt han nedi den, så nå står den mest i veien. De bør uansett ikke sitte lenge i den av gangen, for det har ikke ryggen godt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå