Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

no har eg 4daga tel termin...og lille-gutt har vært elstremt rolig i magen sia igår kveld...har kjent nån få spark, men eg bli litt bekymra...nån som har opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg opplevd et par ganger, og blir like engstelig hver gang... Sist var rett før helga, da kjente jeg bare 4-5 spark i løpet av hele dagen, og ringte fødeavdelinga i 23-tida på kvelden. De ba meg komme med en gang for å ta CTG. Alt var i orden med lille-jenta, hun begynte selvfølgelig å sparke akkurat da jordmor skulle feste beltet....! (:

Jeg fikk i alle fall beskjed om å ringe med en gang jeg var bekymret, for en CTG er veldig enkelt å gjennomføre, så slipper man å sitte hjemme å være redd. Er det langt til fødestedet ditt?

Skrevet

Ring til sykehuset og spør hva du skal gjøre. Eventuelt drikk kald saft og legg deg ned. Da bør du kjenne liv.

Men de sier på sykehuset at det er bedre å ringe når man er bekymret enn å gå rundt å bekymre seg!

Skrevet

ring føde, elle.. så får du det sjekka;.)

så kan du stikke innom meg på observasjonsposten samtidig, for her er det drittkjedelig:-) skal live deg opp jeg slik at Emil sparker fra seg..

Skrevet

hehe, ja det hadd vært nå:) no har han sparka litt meir...han tok seg sekkert en x-tra lang sove-pause. håp at alt går bra med deg...mitt mob.nr e 99490966 vest du vil ha det:)

Skrevet

takk:-)

ska æ jeggu lagre, ja... så ska æ send dæ mld når æ havne lenger nedi gangen her, på barsel:-)

kanskje vi treffes.... itjnå tegn på fødsel?

Skrevet

Min også har vært rolig i det siste, men det begynner vel å bli litt trangt kan jeg tenke meg. Var hos legen i dag, og fosterlyden var prima. Skal på ekstra UL i morra, kjekt å få sjekka at alt er ok. Men jeg prøver å helle i meg litt isvann hver dag for å få litt action.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...