Heidi med to gutter + spire Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Magen min er konstant hard! Litt forskjellige steder! Og har mens murringer i mage og rygg som kommer og går litt! Ikke vondt, men litt ubehagelig! Skal det være sånn?
Singelmamma og banden Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Det kan være sånn, men dette er så forskjellig fra person til person at det er vanskelig å svare. Jeg har konstant kynnere nå, hatt det i noen dager, men jeg regner ikke med at noe er på gang for det, siden jeg hadde det slik forrige svangerskap også. Du må nesten bare vente å se, blir de sterkere kan det jo være rier, og det er lov å håpe :-)
Heidi med to gutter + spire Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 begynner å bli sliten i magen nå........! Får håpe de utvikler seg til noe mere da! Det hadde vært på tide synes jeg:)
Singelmamma og banden Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Det sies at man kan fremprovosere riene med å massere brystene, da vil de kunne starte forutsatt at fosteret er klart. Og er ikke babyen klar risikerer man å gå lekk i stedet for. Aner ikke om det kan ha noe for seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå