*littlå* Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Noen erfarne mødre som har noen tips for hvordan jeg kan redusere gulpingen til littlå? Prøver å la henne ligge høyt når hun spiser, gi henne pauser underveis og la henne ligge litt flatt før vi forsøker å rape. Men samme hva, så gulper hun masse. Litt tynntflytende, men også masse slimete inni mellom. Føler det kommer opp store mengder. Veide henne idag, og hun legger godt på seg. Så det er nok mest plagsommt for mor som vasker masse klær. Hele babyen lukter jo gulp :-( Noen tips ?
belli72 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hei, Jeg har dessverre ingen gode tips, men kan fortelle at jeg har (hatt) to gulpere. De har lagt veldig godt på seg, men piken min flatet ut når hun var rundt fire mnd. Da måtte jeg blande grøt i mm for at hun skulle holde bedre på maten. Du får nok bare være tålmodig! Det går jo over etterhvert, men minstemann her på syv mnd gulper veeeeeldig mye enda og da spesielt når han får mm eller mme....
Gjest Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 har noen tips- de hjelper ikke her hos oss da, men de er det leger og helsesøstre har sagt til oss... prøv litt mer " sitte" stilling men hun får mat holde henne i ro ca 20-30 min etter maten, eller ha henne litt "sittende" i den tiden. heve sengen i hodeenden så hun ikke ligger flatt. ellers så får man kjøpt noe å putte oppi melken om du får gitt flaske, som " eser" ut når det kommer i magen og legger seg som et slags lokk. hmm, ja det var det jeg kom på nå... men hvis du er bekymret så kan jge roe deg med at det etter hvert går over og når hun legger godt på seg så er det nok ikke noe i veien. men det er veldig kjedelig å måtte skrifte og vaske hele tiden:) vi sliter med det enda vi-.... hihi håper det går seg til snart da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå