Gå til innhold

Magen "forsvinner"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en periode hvor magen har bare est ut hver dag (har det virket som) er plutselig all magen nesten blitt borte... Merkelig. Skal pa UL pa fredag, sa da far vi se bebisen heldigvis. Er na 18 uker noyaktig idag.

Kan ikke for det - jeg som bruker a vaere ukuleig optimist og ikke bekyret for noe, er na sa engstelig hele tiden for at noe kan vaere galt. Hadde en SA rett for jeg ble gravid med denne spiren, og den "skrekken" vil liksom ikke slippe helt taket pa meg.

Tror jeg skal dra og kjope meg en sann BabyWatcher eller hva det na er de maskinene heter, som man kan hore hjerteslagene med.

Noen andre med lignende erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var iuke 20 kunne alle se jeg var gravid.. så plutselig i uke 23 så var nesten magen borte... Jeg er 2. gangs også... Men NÅ er den på vei tilbake, jeg er i uke 28 i morgen. Helt merkelig, kanskje litt med hvordan de ligger

Skrevet

Ja, kanskje det. Rart er det i alle fall... Men, men - det meste er jo normalt - det er i alle fall det de forteller deg bade leger og jordmodre :o)

Skrevet

Har det litt likt dvs eg har nesten ikke mage at all, kun smålubben i uke 18, tidligere var den større, men det var vel mest luft...det er iallfall ingen som spør meg om eg er gravid..snufs:) men det er i disse tider det begynner vise mer...så vi må nok være tålmodige begge to:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...