Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer :D:D kan ikke si det samme om at tiden flyyr avgaarde.. for d foeler ikke jeg hehe... Greit.. dagene gaar ganske fort... men hadde d vert opp til meg, kunne de gaatt enda litt fortere :P

Er saaaaaaa utaalmodig :D:D hihi...

Lykke til videre :D

Skrevet

Sist gikk tida kjempe sent....Nå flyger den avgårde

Skrevet

Jeg er 20 og noen dager.. syns ikke heeelt at tiden flyr jeg nei, men noen ganger gjør den det :)

opp og ned med meg

Skrevet

Rekker ikke å telle uker engang føler jeg før en ny har begynt..Litt godt å ha det sånn også da...

Sist telte jeg nesten sekunder...

Skrevet

Ja det er deilig å slippe det iallefall... her går nå tiden tålelig bra :)

Skrevet

sammenlagt altså (siden det går opp og ned)

Skrevet

joda.. lav på energi og litt bekkentrøbbel i ny og ne..

har også noen tak hvor det skikkelig stikker - i venstre side mest (eggstokk?) men noen ganger i hele underlivet. Kan ikke røre meg på noen minutter - det er ekkelt og litt skummelt, men trur ikke det er farlig da.. skal spørre lege neste gang

hva med deg?

Skrevet

Joda en del svimmel og hodepine...

Bekkenet mitt lever et eget liv, gjerne ikke i samråd med meg..men er blitt vant til det på en måte(møkkabekken)

Stikkinger er ikke uvanlig da.. men er veldig vondt.Men er greit å snakke med lege om det ja

Skrevet

Ja dumme stikkinger og dumme bekken.. men jeg må si at bekkenplagene blir så små etter svømming at jeg tvinger meg til å svømme nå altså :) før bekkenet bryter ut i et helvete :)

Ja hva er det med denne hodepinen - ikke skal man ta smertestillende heller.. pokker ta. lei av den (vært uten noen dager nå da så jeg skal ikke klage på det altså.

Håper formen din kommer seg da, jeg er iallefall bedre fra kvalm/rar/svimmel etter uke 14 eller no sånt så det er jo deilig

har så lyst til å møte andre gravide da og skravle og skravle så jeg skravler jo bort hele jobbedagen min på å sitte her på bim og skravle (Myyye skravle der - hehe)

Er fengende.. i tillegg så bryr man seg jo litt om disse personene bak nickene...

Skrevet

Var sånn sist også..svimmel hele tida, men hadde ikke hodepine da:(

Må innrømme jeg har tatt noen paracet jeg, har ikke makta å vært i dårlig form hele tida:(

Men blir jo innvolvert her inne ja.. rart med det egentlig

Skrevet

har tatt paracet selv jeg altså.. 2 ganger og det var deeeeeilig.. og det skal jo ikke være så ille for magen og bebbis heller.. jeg snakket med legen og hun løftet ikke et bryn engang.. så det har jeg ikke problem med blir det vondt nok, men man går jo lenge og ikke har vondt _nok_ heller og det er det som er så pyton.. nemlig

ellers er det moro å kjenne de gode kynnerene (de som ikke gjør vondt) - også begynner det å bli mage da gitt.. hoho

Skrevet

åå du har termin dagen etter meg.. hvor skal du føde?

Skrevet

oslo på meg.. jobber i både tr.heim og oslo jeg så der er jeg stadig vekk (er dessuten litt reservetrønder siden jeg har bodd 3 år i Stjørdal (schørrdarn)

hehe

Skrevet

så at profilen min ikke ble oppdatert sist jeg oppdaterte den.. jeg har termin 28 og skal endre det _en_ gang til.. :)

Jeg får huske på å "rope på deg" neste gang jeg er på jobb i trondheim da...

Skrevet

Min er 30 aug etter ul og 29 aug etter menstermin...

Men ungen kommer da når legene eller ungen bestemmer seg for det:)Hehe...

Skrevet

javisst - kan ikke styre det jeg nei :)

sist fikk jeg keisersnitt en mnd før termin så det er aaaaaalt ettersom hva som skjer

Skrevet

Ble hastesnitt 9 dager før termin sist, ble satt igang pga vekstavvik..

Så alt kan skje ja....

Skrevet

jeg hadde også vekstavvik... det viste seg at det var morkakesvikt..

merker du noe til arret nå da du er gravid..?? mitt er litt innsunket så jeg er stygt redd for at det blir myyyye strekkmerker deromkring ja

slapp jo unna sist siden magen ble så liten - ikke så mye større enn nå faktisk (om ikke minnet spiller meg et bra puss da)

Skrevet

Har du msn... for her var det morkaka som var lita, så tuppa mi var 2290 gr 9 dager før termin..lita tupp...

Skrevet

jepp - ligger på min profil om litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...