Gå til innhold

Hjelp??:( melken forsvinner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er innlagt på sykehus nå for mastitt, har fåttt antibiotika i to dager og melken begynte med en gang å forsvinne, prøver å pumpe og amme hele tiden men ingenting hjelper. beibien blir bare sur for hun får ikke ut noe og vortene mine blir mer og mer såre...hadde et veldig tøft svangerskap så har nesten ikke krefter igjen nå, tror dette har noe å si også.aller verdier er lave. nå begynner klumpene å forsvinne men det gjør melken, som sagt, også. kan melken komme tilbake? er d nytteløst å pumpe (hvis ikke, hvor lenge før eg skal gi opp)? noen andre med samme erfarimg?

PS: pumpet 130ml hver gang før, nå klarer jeg kanskje å skvise ut 40ml med myyye jobb.

svar mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, dette er slitsomt deg og babyen din. Anbefaler deg å se inne på ammedebatten, der ser jeg ofte innlegg som hjelper meg når noe står på. Feks det å øke melkeproduksjonen. Las ett innlegg her om dagen om dette, skal se om jeg finner det og dytte det opp for deg.

Lykke til! :)

Skrevet

takker:)

Skrevet

Ei venninde av meg mistet melka et par uker etter fødsel, hun fikk akupunktur 4 ganger og da kom melka tilbake igjen.

Ellers er det viktig å ikke stresse, og ikke tenke at "det kommer jo ikke noe", men heller se for seg at melken bare renner ut:-) Det er også en tråd inne på ammedebatten som heter "ting for å få opp melkeproduksjonen" eller noe sånt noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...