kokko Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 har dere prøvd modningsakupunktur? som førstegangs fødende i 2004 så prøvde jeg modningsakupunktur og jeg fødte til termin. denne gangen har jeg ikke tenkt så mye på dette med akupunktur og lurer på om jeg kommer til å gå overtiden... så jeg tenkte bare jeg skulle høre med dere som nå dessverre er på overtid... har dere prøvd akupunktur?
Heidi med to gutter + spire Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Har ikke prøvd det! Kommer ikke til å gjøre det heller! Har totalt nål og sprøyte skrekk! Gruer meg masse til dette under fødselen allerde! Har helt fobi mot dette! Elers skulle jeg gladelig ha gjort det:)
kokko Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 det var derfor jeg prøvde det sist gang. liker ikke nåler og stikk... og tenkte at hvis jeg ville prøve akupunktur under fødselen så var det greit å ha prøvd det en gang før jeg var under selve fødselen og kansje fikk panikk. syns ikke det hjalp under selve fødselen. men tro kansje det hjalp meg til å føde til termin. men hvem vet. denne gangen skal jeg prøve uten og så får jeg se hva som hjalp meg sist:) lykke til håper du ikke måå vente for lenge:)
Stinemor76 Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg tok fire behandlinger etter hverandre fra termindatoen og utover. Jeg fikk mer energi, mindre hevelser i beina, mer kynnere og lettere til sinns...men er nå 13 dager over termin. Tror jeg skal ta behandlingene før neste gang.... Lykke til!
Jente1980 Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Har ikke prøvd modningsakkupunktur, men skulle gjerne gjort det... Ble aldri til det... Er nå 4 dager på "overtid"...
2småkrapyl Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Jeg begynnte med modningsakupunktur i uke36/37. Har tatt 4 ganger. Den siste som "igangsetting". Det var 8 dager siden. Har termin i morgen.Så det funket tydeligvis ikke på meg da... Men håpet er at det har hjulpet meg til å ikke gå alt for mye over...har termin i morgen. Fødte en uke over sist uten akupunktur. Hvis det går over nå igjen kan jeg vel med sikkerhet si at det ikke funket. Bare 1500 kr fattigere.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå