Gå til innhold

noen andre som opplever...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at hormonen tar overhand fortiden?? Jeg er selv i uke 29 og føler at jeg griner hver kveld når jeg går til sengs og føler meg heeelt nede for tiden:( er det slik det blir resten av svangerskapet?

Nettopp fått vite at barnefar har fått seg dame, han reiser til syden en uke etter jeg har termin men har ikke fortalt det selv til meg, han kommer med løgn på løgn for å slippe unna ting som han selv har bedt om å få være med på!! sa fra dag 1 at jeg ikke forventa noe av ham å at han selv fikk bestemme om han ville ha noe med barnet å gjøre, å der var han "klar" i sin sak at han sko vær med på aalt å ha såå mye med barnet å gjøre.

En ting er sikkert å det er at han ikke kan tro han kan komme å gå akuratt som det passer seg, at han stiller opp når han "føler" for det. Endten får han fylle opplegget som kommer til å blir eller så kan han pelle seg vekk....

*sytsytsyyyt* sorry, men måtte bare få ut litt:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. det høres ikke ut som om du har det så bra :s Men det er har nok kanskje noe med å gjøre at du kanskje er litt lei av å få "løgner" fra eksen din..

Svangerskap er tungt for mange, jeg har selv hatt perioder jeg har grini bare noen har sett på meg. Men det hjelper å komme seg ut blant venner og få noe annet og tenke på. Tror ikke du kommer til å ha det slik resten av svangerskapet. Men om du føler at du trenger nnoen å snakke med er jo jordmor ei som virkelig har peiling på dette her, og kan kanskje gi deg noen tips. Det er utrolig masse hormoner ute og går, noe som er ekstremt normalt i et svangerskap. Alle tror og har en formening om at et svangerskap er rosenrødt, men det er faktisk ikke alle som føler det slik!! Men EN god ting er at det snart er VÅR! Lettere å komme seg ut litt, lysere tider ute og før du får blunket er 17.mai der. Og så er det ikke lenge igjen til terminen ;)

Be noen venninner du stoler 100% på til deg, og fortell de litt hvordan du har det. Er det gode venninner vil de hjelpe deg! ;) Lykke til

Skrevet

det blir nok sånn fremover, jeg også har veldig mye hormoner. Er mye mer irritabel og gråter oftere. Jeg er også sliten, har to barn fra før og det tar på det også. Det er godt at mannen min er så tolmodig, for jeg er til tider helt forferdelig å leve sammen med.

Skrevet

Ja, sikkert nåk...er bare så lei av at alle vet historia fra hass side, at jeg var the bad gay, meden iingen vet noe av d han dreiv å sa å gjorde! Det er liksom det å trekke på seg "smilet" når en våkner, også krype inn i seg selv å vise hva en egentli føler når en er alene...

Hehe...skjønner, bra det ikke er bare meg tårene triller frem for den minste ting til tider. Ja sant det, er ikke så alt for lenge igjen til termin:) håper alt forandrer seg når jeg får gullet mitt i armene!:)

Takk for tipset! tror det jeg må ha en liten jentekveld snart!;)

Skrevet

Ja, nå er jeg igrunnen ganske ung og har derfor ikke andre barn og slike ting..men merka det nå etter påska at jeg har dårli samvittihet overfor småsøskena mine som har måtte holdt ut med meg i påska! De prøver så godt de kan å er barre kjekke og snilde, men får bare kjeft uansett:s ja, greit å ha tolmodige folk rundt seg når en ikke har det minste tolmodighet selv!:P

Skrevet

Velkommen inn på alenemor-siden, flere der inne som har det som deg, sliter med barnefar etc. Om du ikke allerede er der da ;-)

Klem!

Skrevet

Heihei!

Forstår veldig godt hvordan du har det, sitter dessverre i samme situasjon selv.Barnefaren skulle først ikke ha noe med oss å gjøre, men så skulle han likevel, men nå er det tilbake til ingenting igjen.Det er ganske tungt til tider, og det har blitt mye grining og triste kvelder alene..Jeg er i uke 30 selv.Det er helt klart ikke lett å gå gravid alene..savner veldig å ha noen å støtte seg litt på..Men ting kommer nok til å falle mer å mer på plass etter at de små har meldt sin ankomst!:))

Er det et eget forum for kommende alene mødre?

Skrevet

alenemorsiden? hvor er den da?

Skrevet

Er et diskusjonsforum her som heter "snart alenemor". Du finner det på s margen til venstre :-)

Skrevet

Ja, snart alenemor! Velkommen innom, er ikke så mye aktivitet der nå, så da blir nok en del av de "gamle traverne" glade.

Skrevet

Ja det er rett og slett grusomt! Har aldri hatt så ekkle følelser før, alt knytter seg..sikkert noe lunde det samme med oss da...har ikke sett barnefar på over 3 måneder å når han først skriver en melding eller snakker på msn (noe han sjeeelden gjør!) så skal han visrke så forbaska hyggeli det er til å spy av! for vet han ikke mener ett eneste ord av det! handling viser meir enn ord seier nå jeg!

Skrevet

sender vist i hytt å pine jeg nå:P

Men ja, gleeer meg til å få lillegutt i armene nå å bare tenke på han å meg selv! Blir nåk ett lyspunkt der ja:)

vet ikke om det finnest, har ikke sett det her da...men ser jo ut som det skal vær en plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...