Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gidder dere å svare på innlegg som syter over hvor forferdelige alle aleneforeldre er, ikke jobber, snylter på ditt og datt osv. ? Hva i all verden sier disse folkene som gjør at de fortjener deres oppmerksomhet?? Jeg er alenemamma under utdannelse. Jeg har alltid gjort en god jobb med ungen min og tar overhodet ikke til meg kritikken som uttrykkes av enkelte idioter som er innom disse sidene. At folk sliter med sitt og trenger noen å la det gå ut over får være deres problem. Aldri i livet om jeg hadde orket å diskutere noe som helst med slike mennesker! Nei snu ryggen til de og la de stå der alene og klage!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kall det et behov for å rette opp misforståelsene som tydeligvis er ute og går ;)

Skrevet

Men dette er jo folk dere ikke kjenner.. Hvorfor er behovet så stort for å rette opp i fremmede menneskers fordommer? La de som må omgås disse menneskene til daglig ta dritjobben og spar energien til folk som fortjener det ;-)

Skrevet

Skal man ha noe håp om å få forandret verden, så må man jo bare begynne et sted ;)

Skrevet

Nja... egentlig ikke...

Men jeg følte bare for å være litt blid i dag ;)

Sola titter fram mellom trærne før den går ned for kvelden.. Guttungen sover eksemplarisk.. Mormor står klar for å passe han mens mor skal i butikken og kjøpe brød.. Og husvask venter når jeg kommer tilbake.

Er det rart en er gla'?

Skrevet

Hehe nei det er det ikke :-) Ha en super kveld du og nyt våren!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...