Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Andre som er i samme/lignende situasjon? Merker jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å bli... men gleder meg masse masse til bryllupet nå!!! Noen som har erfaringer fra det samme?
Gjest Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Jeg skal føde i august og gifter meg på fredag:) Ja,nå fredag:):):)
Allegodeting Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 jeg skal føde i august og gifter meg i juni.. spent jeg også. Men vi skal ha en liten fest med bare de nærmeste, så det går nok veldig greit. Lykke til!
pylvis Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Når jeg gikk med nr. 1 giftet jeg meg i ai og fødte i november! Men vi stakk av til Italia da med folovere og foreldre, også hadde vi en mottagelse når vi kom hjem. Veldig uformelt! LYKKE TIL MED BRYLLUP DA DERE!
aanonym Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Spør meg over helga! Jeg skal ha barn i sept og gifter meg nå på lørdag! Kirkebryllup, 110 gjester... Kommer til å gå så fint, atte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå