Gå til innhold

Uff:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte føden pga smertene mine og fikk beskjed om å komme med en gang:( drar nå! Håper virkelig alt er bra med nurket (17+2)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til,alt er nok i skjønneste orden skal du se,hold oss oppdatert;)

Skrevet

Neimen -nei! :o

Hva er et som skjer med magene til jentene på 2. tri i kveld, da?!

Lykke, lykke til til deg også!

Håper det går bra med deg og den lille!

Lykketilklem

Skrevet

Signerer her jeg også

Lykke til til deg :-)

Skrevet

Ja det er da voldsomt til tragiske ting som skjer ikveld! Tenker på deg, håper det går bra!! Skriv når du er tilbake da!!

Skrevet

oi da - håper alt er bra!!! Lykke lykke til!

Skrevet

Huff... ikke noe kjekt naar dette skjer.. Haaper alt gaar bra med deg og den lille!! Skal krysse fingrene jeg !!

Lykke til!!

Skrevet

Uffameg - håper virkelig alt går bra, krysser alt jeg har!!!!

Klemmer

Skrevet

Lykke til!!! - håper det "bare var smerter"

Skrevet

lykke til! håper det går bra med deg

Skrevet

Hei og tusen takk alle sammen!

Møtte på tidenes verste kvinnelige lege etter å ha ventet på henne i to og en halv time!!!

Hun insisterte på innvendig ul og nekta å se etter kjønn og størrelse på barnet!

Hun fant ikke noe galt heldigvis, meget aktivt barn sa hun.

Urinprøven de tok for å sjekke UVI ble negativ, men hun mente AT DET LIKEVEL VAR DET og satte meg på antibiotika!

Smertene er syke! klarer ikke å ligge på rygg eller å sitte lenge av gangen!

Men hun fant som sagt ikke noe galt=)

Gleder meg til neste uke til ordinær ul, håper på å møte en litt høfligere lege da! og at de kasnkje kan se kjønn og størrelse=)

Skrevet

Høres da forferdelig vondt ut. Veldig rart at de sier du har UVI når prøven var negativ, trodde virkelig ikke det gikk an.

Du får ha veldig god bedring :-)

Skrevet

Huff da.. hoertes ikke ut som en hyggelig lege!! forstaar virkelig ikke hva slike folk gjoer innen helseyrket.. eller i noen som helst yrker der man jobber med mennesker... Uansett saa er jo det viktigste at alt var bra med den lille og med deg!

Syns det var litt merkelig at du fikk antibiotika viss du ikke hadde UVI.. hmm... men men...

Haaper og er ganske saa sikker at din neste UL blir myyeee hyggeligere.. for det skal vel litt til aa ikke bli bedre enn denne gang :P hehe.. neida.. men haaper du faar en hyggelig lege, som tar seg tid til deg og evt. spoersmaal og oensker du har.

Lykke til videre!!! Og good bedring.

Skrevet

Takk for det=)

Ja hun var helt tragisk! jeg skjønner ikke noe nå! Dumme dame

Skrevet

Tusen takk=) koselig=)

Skrevet

Merkelig lege...eg har hatt mye UVI, merkelig nok ikke som gravid(til nå), og ikke kjent så mye smerter egentlig, noen har jo kanonvondt av å tisse f.eks... det har resultert i at eg fikk tidenes verste nyrebekkenbetennelse, fordi det utvikler seg videre...det er j... vondt i mage og rygg, et stykke opp! kunne kanskje være noe slikt...? var på legevakta, han ville først sende meg hjem med muskelavslappende, men eg sa NEI, det er ikke det, det er en betennelse...han sjekka via blodprøve, fant altså nyrebekkenbetennelse....og det oppdaga han ikke først! mye rare leger ja...

Skrevet

Nei man kan vist ikke stole på legene til tider:/ helt utrolig!

Kan jo kanskje være nyrebekkenbet. ja, kjenner igjen disse smertene du forklarer!

Kanskje jeg kan ta det opp på ul på tirsdag? skal ikke på kontroll hos legen før 27 jan:(

Har ringt legen så mye nå, føler meg som en hypokonder:P Så tør ikke ringe=) hehe

Skrevet

bare ring.. leger tar aldri gravide på alvor, spesielt ikke førsteganga fødende, og jeg føler det som om man nesten må fortelle de hva som er i veien og nesten stille din egen diagnose før de i det heletatt sjekker..

Mistet en gutt pga prematur fødsel, hadde vært på legevakt og sykehuset samme uke, men ingen trodde på meg, sjekket meg ikke, bare ba meg ta det med ro. Dagen riene virkelig var harde turde jeg nesten ikke ringe, innen jeg var på sykehuset hadde jeg full åpning og fødselen var umulig å stoppe...

Jeg syns alle burde virkelig krangle med leger som ikke tar en på alvor, man må kreve hva som skal bli gjort for å sikre seg at de ikke tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...