Gå til innhold

Flere som skal føde på Gjøvik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere ehr inne som skal føde på Gjøvik sykehus i juli/august?

Jeg har termin 28 juli.....=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann;)

jeg skal vel egentlig føde på gjøvik, men mulig det blir lillehammer pga litt komplikasjoner i svangerskapet... ikke helt bestemt ennå.. har termin 23 juli ;)

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig.............til Lillehammer pga. komplikasjoner i svangerskapet?

Jeg har hatt en del komp. oppigjennom serru.....derfor ble jeg nysgjerrig bare...!

Hva er det dem har på Lhmr. som ikke Gjølvik har?

Skrevet

Sånn jeg har forstått det så har Lillehammer barneavdeling, det har de visstnok ikke på Gjøvik. Alle i området med komplikasjoner eller som føder før uke 37. (tror jeg det var) blir sendt til Lillehammer.

Skrevet

Okey..........det visste jeg ikke:)

Skrevet

Ok, tok litt feil og hadde litt rett :-) Dette står det på Sykehuset Gjøvik på "fødested" i menyen til venstre her:

"Alle kvinner som føder etter uke 35, føder her. Fødsler som skjer mellom uke 32 og 35 sendes til Lillehammer, der sykehuset har barneavdeling. Kvinner som føder før uke 32 blir sendt til Ullevål sykehus."

Jeg har valgt Lillehammer, tror det er et greit sykehus etter hva jeg har sett, og dersom jeg velger Gjøvik men må bli sendt til Lillehammer blir jeg sikkert bare skuffa over å ikke få føde der jeg hadde ønsket :-)

Men for all del, tror ikke det er noe galt med Gjøvik, tvert imot :-)

Skrevet

Valgte Gjøvik fordi det er det nærmeste jeg da........egentlig greit at det ikke er lengre enn nødvendig når tiden er inne sikkert=)

Hehe.....

Skrevet

Reknar med eg skal føde på Gjøvik. Bur foreløpig på Vestlandet, men skal flytte i løpet av Juni. Har termin 17 Juli :-)

Skrevet

Ja er pga den barneavdelingen de har der og pga at jeg får tett oppfølging der.. ;)

pluss at om jeg skulle gå over tiden så setter de i gang fødselen før der en på gjøvik. noe jeg føler er litt tryggere pga alt som har skjedd.. vil ha ut lillegutt så fort som mulig.. ikke vente 14 dager over....

har hørt mye bra om sykehuset og føler det er det rette for meg.. men bor på kapp og er førstegangs, hehe, så jeg håper det går greit å reise så langt når det hele starter.. kommer kanskje til å få litt småpanikk i bilen bort ;)

men gjøvik er det ikke noe vondt å si om... alle jeg kjenner som har født der er kjempe fornøyde...

Skrevet

Spirevipp, når har du termin da??

Skrevet

hei

jeg skal flytte til gjøvik nå 1 juni,-men har valgt lillehammer som mitt fødested dette pga jeg er fra lillehammer, har familie som kan passe sønnen min og mamma som er min jordmor jobber på sykehuset..så kom fram til lillehammer selv om d gjøvik også er et bra sykehus.

jeg har foresten termin 4 juli...

Skrevet

Kanskje vi møtes på fødestua da? Har termin 17.juli jeg også :)

Skrevet

Jeg har termin den 23. september.

Du skal se det går fint å kjøre fra kapp til Lillehammer. Får sørge for å kjøre litt tidlig kanskje :-)

Skrevet

Jeg skal føde på Gjøvik, slik jeg gjorde det for 3 år siden. Fikk veldig godt inntrykk av fødeavdelingen. Bor jo på Gjøvik, og det er et naturlig valg. Har termin 6. august.

Skrevet

Jeg skal også føde på gjøvik,hvis alt går etter planen. Risikosvangerskap. har termin den 19 aug,men tror det blir før:)

Skrevet

Da sees vi nok ikke på føden spirrevipp ;o) hihi....

Men jeg skal kjøre i god tid ja.... kjedelig å komme dit også bli sent hjem igjen.. hehe.... neida, det gjør vel ikke det mot en stakars førstegangs fødene ;)

Skrevet

Jeg er litt usikker - etter "dårlig behandling" da jeg mistet sist - har tenkt endel på Lillehammer - men det var jo ikke føden det var noe galt med det var jo den enkelte legen på gyn...

Har termin 22 okt.

Skrevet

Hadde vært morro og kommet på føden likt med andre som er inne her på BIM=)

Skrevet

jeg skal, men det vet du jo..hehe! ja de har barneavdeling på lillehammer, derfor jeg ble sendt dit med daniel, han var så liten stakkkar!

Skrevet

Ja da har fått med meg at du skal føde på Gjøvik ja......hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...