Gå til innhold

hvordan går det i barsel-tiden, jenter?


m@rie82

Anbefalte innlegg

her har vi hatt den første dagen med skikkelig mageknip. jeg tror jeg har gått med henne på armen i hele dag!... det føles iallefall sånn. hun er så trøtt, stakkars, men får ikke fred. håper det går bedre etterhvert.

 

ellers har det stort sett gått fint, tiltross for blodpropp etter fødselen. men er under behandling nå og føler meg litt bedre.

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også hatt noen dager med mageknip og han har sovet dårligere de siste nettene enn han gjorde i begynnelsen, men det går da ganske bra! :) Jeg sliter fortsatt med bekkenløsning, og har vondt i stingene, men det går da gradvis bedre! Var ute og trillet en liten tur for første gang i dag (har ikke klart det tidligere) og det var koselig! :D

Noen av dere som vet hvor lang tid det tar før stingene kommer bort? :s Lillegutten er jo 3 uker i dag, så skulle jo tro at de forsvinner snart vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går d bare fint. Koser oss hjemme. Men tida går fort. Allerede blitt 4 uker. Mageknip her også. Gir ikke den beste nattesøvnen dessverre. Blir vel bedre etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Her går det foreløpig kjempe bra, han sover godt, er våken en gang i løpet av natta, og er veldig rolig ellers, har slitt med mageknip i ett par dager nå da.. Søstra var mye mer urolig og hadde kolikk,så dette er vi ikke vant med..hehe..

 

Nå sitter jeg å venter på helsesøster som skal komme på hjemmebesøk, håper hun har vekt med seg,for jeg er spent på hvor mye han har gått opp.. :)

 

Han er forresten 17 dager i dag..

 

Kos dere jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det også stort sett fint. Hun har de siste to nettene nektet å sove i 5tidene på morgene, det er ikke så kjekt for mora.... Tror hun har noe luft eller noe som ikke kommer opp. Men utenom det går det veldig fint, og storebror er veldig stolt av lillesøsteren sin og vil helst ikke at noen andre enn meg og pappan skal holde henne:)

Sitter forresten også og venter på at helsesøster skal komme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har vi samme helsesøster, hun gikk akkurat..Hun som var her het Astrid Haraldseid fra Sandnes helsestasjon, koselig og jordnær dame, men hun prata utrolig høyt:)

 

Hadde håpet at hun hadde vekt med seg,så jeg fikk veid Elias,men det hadde hun ikke da..(det hadde hun som kom når Silje var nyfødt)..

Har snuppa deres fått navn enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok ikke samme. Hun her heter Marianne og kommer fra sentrum helsestasjon. Veldig koselig dame:) Men jeg kjenner henne litt siden hun er helsesøster for junior i huset:) Snuppa har fått navn ja, hun skal heter Karoline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...