Gå til innhold

Andre som skal på ul i neste uke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått time neste tirsdag, og gleder meg som bare det =) Er da 19+3, så er litt utålmodig. Kjenner heller ikke liv enda, så blir godt å få høre om alt er i orden!

Andre som skal til ul i neste uke - og hvilket kjønn tror dere det blir?

Jeg har hatt følelse av gutt hele tiden, så nå blir det spennende å se =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal...men det er min 2 ordinære ultralyd da...lillegutt greide ikke å ligge rolig forje gang så jormora fikk ikke sett ordentlig på nyren..håper alt er iorden...men tror det er det,siden jeg ikke har hatt noen komplikasjoner eller vondt så...krysser fingrene for oss alle,lykke til;)

Skrevet

Jeg har også time neste tirsdag! men skal på føden nå pga smerter!

Så håper alt er bra!

Lykke til.

Skrevet

Ja jeg skal fredag neste uke... Da er jeg 19+6. Gleder meg!! :)

Skrevet

Jeg skal neste torsdag!! Da er jeg 18+5. Jeg har kjent liv nå og da en liten stund, i dag kjente jeg noen sikkelige dult!! Gleder meg!! Jeg har ingen følelse på hva det blir.

Skrevet

Jeg skal på min første ultralyd på tirsdagen! Er da 18+6 :D

Har kjent endel liv, å da jeg var hos jordmora før påske fikk jeg høre en sterk og fin hjerterytme.

Samboeren min fikk endelig kjenne ett lite spark i går kveld. Vi lå helt stille og han holdt hånden på magen min lenge, å så plutselig kom det ett lite dytt :D

kjempe artig :D så gleder meg masse til å se lille nurket også, å ikke minst få bilder av det :D

Skrevet

Jeg skal på fredag førstkommende, den 13:) uke 18+4 da(min beregning) hååååper så på se kjønn! var uke 14 og, fikk nais bilder, stas!:))

Skrevet

Jeg skal oxo på tirsdag =) Er da 17+4...Tror selv at jeg har en liten gutt i magen, har sterk følelse på det så skal bli morsomt å se =)

Skrevet

jeg skal også på ul i neste uke!!!! på torsdag. da er jeg 19+4.

Gleder meg som en liten unge!!! Har ingen følelse på om det er gutt eller jente jeg!! Alle kjærringrådene sier jente men det kan like gjerne være gutt;)

Skrevet

Heisann! Har vært på UL idag.. Var kjempespennende!! :) La inn et innlegg i stad om det.. Alt var i skjønneste orden!! :) er så lettet nå!!

Lykke til alle sammen!!! GLED DERE!!! :)

Skrevet

UL til mandagen 16 april.. Gleder meg sååå ille!! hmmm gutt eller jente?? har ikke peiling.. merker ikke liv heller.. er 18+2 når jeg skal dit. :) Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Skal på ul på mandag 16. tror det blir jente, er 18+3, kjenner liv og har en god følelse, men er jo likevel litt smånervøs for om alt er bra. Gleder meg

Skrevet

Skal på ultralyd neste tirsdag, og da er jeg akkurat 19 uker. Tror det blir gutt, har 2 gutter fra før av også....

Skrevet

eg skal mandag 16.. :) gleder meg sinnsykt. hehe.

vært på ul 2 ganger før. er kjempe kjekt;)

er 19 uker idag ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...