Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 noen som har det slik...har de ikke noe ofte,og det er ikke spesielt vondt,bare litt ubehagelig,slik at jeg legger merke til det,mest når jeg trekker pusten,så stikker det lissom i høyre pupp...sånn litt langt opp...merkelig...tror jeg hadde lignende før jeg ble gravid også da..men blir jo litt mer oppmerksom og paranoid på ting når man er gravid...takknemmelig for svar;)
Entil? Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 jeg har også avogtil noen stikkninger i brystet,tror ikke det er farlig...kanskje noen andre hvet bedre??
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg har det også sånn nå under graviditeten, men litt mer smertefullt enn du beskriver. Tok det opp med JM, og hun sa at det var veldig vanlig. I puppene skjer dette pga melkeganger som skal dannes, og hvis man kjenner det på venstre side ved hjertet er det fordi hjertene våre pumper så mye mer blod enn tidligere og jobber hardere, blodvolumet vårt har jo økt med over 30 %. Så i følge henne er det visst helt normalt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå