Gå til innhold

Thomas og meg!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Hvor fant du den svarte skriften du hadde på hjemmesiden din før du skiftet?? Synes den var så fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lagde den i Paint, skrifttypen heter Kristen ITC. Jeg er Fontoman.... ser stadig en ny skrifttype jeg bare måå ha, og nå som jeg har funnet alle disse piczo-sidene med dill og dall bare måå jeg gjøre noen endringer igjen.... Men kjempegøy da!

 

Hehe... egentlig er det din skyld, det var når du skrev at du hadde laget hjemmesiden jeg begynte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm....har ikke paint....hvordan gjør jeg det da??

 

hehe du får skylde på meg!! Jeg er også heeeelt hekta!!! Har forresten gjort en del forandringer på forsiden på hjemmesiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig stolt da jeg fikk til de flygebildene :-)

 

Thank you! Skal prøve å knote med det i kveld! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tok litt tid, men nå har jeg knotet med denne siden, og uansett hvordan jeg prøver å lagre banneren jeg lager så blir skriften for liten når den kommer på hjemmesiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje fordi du har for lang overskrift? Hender jeg deler den opp - som f.eks. teksten under "Ut på tur" på hjemmesiden.

 

Og så må du sette inn bilde som kommer i den lille firkanten øverst (hva nå den kalles....) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det funka! :-) Men, så er det jo forskjelling lengde på ordene, og da blir det også forskjellig str. på skriften...Noen triks der?

 

Jeg markerer ordene lagrer de, og laster de som bilde på hjemmesiden...Kommer ingen liten firkant øverst på fontsiden...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tull på meg!! Det så bare sånn ut der jeg lagra de! Ble kjempe fine på hjemmesiden!!!!!!!

 

Men må jeg altså lagre alle ordene jeg trenger på maskinen eller finnes det noen glupe ting der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jo fint:)

 

Ja, må lagre alle ordene på pc'n. Jeg har ikke funnet ut annet glup måte å gjøre det på...

 

Og det lille bildet jeg nevnte litt over her, er på hjemmesiden øverst til venstre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Synes den skriften er kjempefin, så nå må jeg nok lagre masse ord på datan gitt :-)

 

Er du på Askøy nå? Heldig med været i så fall! Her i Åsane er det nydelig vær. Stor kontrast til været den siste uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk - vi kom hjem i går kveld.... og nå blir været bra der!

 

Men i Oslo er det også strålende vær:)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...