Gå til innhold

Æsj. Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det ett av disse blødningsinnleggene da, men rart med det når det gjelder en selv!

Jeg var på do og oppdaget friskt blod på papiret. Hadde litt farget utflod for 2 dager siden også. er ca 13 uker på vei. Noen som kan roe meg litt ned? Snufs!

Ringte legevakten og det var ikke noe de kunne gjøre sa de!?

Sorry for nok et blødeinnlegg men..dette er min første og jeg aner ingenting! Har ikke vært ho jm eller ul.

Klem og takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg skjønner du er bekymret, men det er som legevakten sier, er det noe som skjer får de ikke gjort noe med det.

Men jeg har selv hatt litt farget utflod flere ganger i sv, blødd litt har jeg også. Det er veldig vanlig å blø litt under sv. Man får mere følsomme slimhinner enn vanlig, som gjør at man kan blø litt, det er ikke farlig, og ganske normalt. Ikke bekymre deg du, det er nok i orden. Viss du begynner å blø skikkelig, eller får vondt i magen så ring føden på sykehuset istedefor legevakten.

Lykke til, dette går nok bra skal du se=)

Skrevet

hvis blødningen gir seg raskt er det som regel ingen grunn til panikk. Jeg hadde selv en blødning i 14 uke, som var over i løpet av kort tid. hadde ingen smerter eller noe. Var da hos lege og fikk beskjed om å holde meg i ro et par dager. Fikk ultralyd, og da ble det oppdaget at der var to:-) Kanskje det er det som er årsaken til din blødning også? Etter dette er alt gått uten plager, er nå i uke 20. Krysser fingerene for deg.

Skrevet

Ojoj..takk for svar snille dere!!

Tenk om det er to!!!!! Er spådd det mange ganger!!! det er jo bare å håpe på!!

Ringte føden men de ville ikke ta imot meg! Jaja..går nok bra!

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Hvis føden ikke vil ta i mot deg kan du ringe gynavdeling. De har også ultralyd og kan skjekke deg. Det gjorde de med meg når jeg hadde blødninger. Alt var i orden da:-)

Som nevnt ovenfor her, pleier ikke å være noe farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...