catine Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hei dere! Vi har en sønn på 2 mnd. Etter morgenstell og amming så klarer han ikke å sovne- han skriker mye og er svært trett. Han sovner i fanget eller i slynge, men idet vi legger ham ned i vugge, seng eller vogna så våkner han med en gang (og blir enda mer grinete) Men jeg kan jo ikke gå å bære på han hver gang han skal sove... Har prøvd å vente en stund før jeg legger ham ned, men ingenting hjelper- han våkner hver gang! Noen råd..??? Hjelp!
Gjest Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Har du prøvd å la han ligge litt selv om han skriker? Høres fælt ut, men ofte sovner de ganske raskt igjen. Ellers er det ofte det hjelper å "pakke inn" barnet litt. Prøv å rull et pledd e.l. som en pølse og legg det rundt hodet hans, da føler de seg ofte tryggere. Vet ikke om det hjelper, men det er kanskje verdt et forsøk? Lykke til!!
Labbetøs Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Har samme problemet her. Løsningen ble en slik en: http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=2265550&cp=2255986.2256244.2256249.2256259&parentPage=family Det har vist noe med den trange gode følelsen fra livmoren å gjøre. Funker også meg vanlig teppe (bør da være elstisk), selv om det ikke er så praktisk. Vanlige tepper løsner av seg selv. Se bilde på profilen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå