☆Lille my* Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg har begynt å få så mye vondt i ryggen! er i 17+2. Veldig vondt når jeg vokner på morningen og blir bedre når jeg får tissa! Tenkte det kunne være nyrene pga at man må tisse ofte og at man da ofte er full i blæra når man vokner. Men nå har det begynt å komme på dagen også, uansett om jeg nettopp har tissa. Er en slags stikkende smerte i korsryggen som forplanter seg, får ofte samtdig veldig vondt i magen (mellomgulvet) av og til meeget vondt!
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Det kan hende du har fått en urinveisinfeksjon? Veldig mange gravide som får det i allefall, og hvis man har det en stund uten behandling kan det begynne å gjøre vondt. Ellers kan det være at ryggen sliter litt med å tilpasse seg svangerskapets gleder..... Synes du skal ta en tur til legen og få tatt en sjekk jeg, for det blir jo egentlig bare gjetting det vi her på forumet sier. Er sikkert ikke farlig, men kanskje noe kan gjøres så du får det bedre vettu!
☆Lille my* Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Takk for svar! Ble testa for UVI på sist kontroll , var ikke det! hmm
☆Lille my* Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Aner ikke:S Skal det være vondt å gå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå