<3enga<3 Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 bare lurer.. er dere snart ferdig med planlegginge dere eller?? huff jeg kjenner at jeg blir litt stressa for det nærmer seg veldig.. å jeg har ikke alt i orden...hjeeeelp.
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 I dag fikk jeg bestilt time hos frisøren, så da er alt i boks. Eller.. vi har ikke sett etter antrekk til mannen ennå, så det er mulig vi burde skynde oss litt! Artig at vi har samme dato:-D
<3enga<3 Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 ja det går fort nå.. gleder meg veeeeldig. men får ikke bestemt meg for brudebukett.. hjeeelp. har avtalt ei som skla lage den da. så det er jo bare å bestemme seg.. huff. går alt etter planen nå eller??det går fort , veldig fort..skal du ha stort selskap?
sommerfuglene Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Hei hei! 2.juni er den store dagen for oss òg Får sommerfugler i magen når eg kjenner det nærme seg, kan plutselig telle antall uker og ikkje måneder... Vel, det er vertfall MASSE som ikkje er i boks enda, men det er stort sett "detaljer": skrive ferdig sanger, velge sanger i kirka og på festen, samtale med prest/fotograf/blomsterdekoratør/visevert, logistikk ang vår lille jente og transport av kaker, velge vin og kjøpe inn alkohol til festen, bestemme pynting av lokalet og kirka... Og sikkert masse, masse anna Vi blir gift, det er vertfall det viktigste, tjihi! PS - vi har litt for godt (?) virusprogram heime så eg får ikkje skrevet innlegg anna enn når eg er på jobb, så hvis eg er lite delaktig på linken her så veit du kvifor... Klem!
Gjest Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Vi skal også gifte oss 2. juni. 38 dager igjen.... iiiiiik!! Alt er ikke i orden her heller nei, men det faller på plass litt om litt. Må ordne blomster, program i kirken, litt logistikk mht middag og kaker etterpå etc og sikkert ganske mye mer. Det dukker stadig vekk opp detaljer som man har "glemt"! Begynner også å få skikkelig bryllupsnerver, men gleder meg som en liten unge!!! Det kommer til å bli fantastisk å gå opp midtgangen med pappa'n min - mot min pene snille gode mann... )
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Kom på at min brudebukett heller ikke er ferdig he he. Vi gifter oss i København:-) Vi er bare 14 stk, så jeg er rimelig rolig. Dere da?
<3enga<3 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2007 det frister veldig å dra bort å gifte seg. men det er litt sent for min del nå.hehe..er litt stess kjenner jeg, med masse folk å taler og div. men men blir en fin dag uansett. som folk skriver her. men blir jo gift å det er det viktigste man behøver ikke ha allt helt tipp topp.. ja vi skal ha 50 stk. selskapet er satt bort men jeg vill pynte bord å div selv. men dere som gifter dere i kirke hvor mye pynter dere egentlig? vi skl gifte oss i en middelalder kirke å det er jo en stor pynt i seg selv.. også oss da. vi pynter jo vi å..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå