Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Vi har i det siste brukt kun kondom, har sluttet på pillen. Men vi tar ikke på kondom før langt ut i akten. Har derfor sex uten kondom en stund før vi tar på kondom.
Vertigo Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Har ikke blitt gravid på den måten, men høres ikke helt sikkert ut, nei... Kan godt komme ut litt sæd før selve utløsningen.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 ikke skjedd meg, men signerer vertigo....betydelig sjangs for å bli gravid.
selfangerkjerringa Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Har ikke skjedd meg personlig, men jeg vet om noen som har opplevd dette ja. Det er vel allmennkunnskap at det kan komme noen skvetter også før mannen ejakulerer... Å ha på kondom på slutten av samleiet blir jo omtrent som å hoppe av i svingen - og DET er i hvert fall ingen sikker metode! Jeg ble nemlig til på den måten, hehe
vi blir 4 :o) Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 har ikke selv blitt det, men min beste venninne ble gravid på den måten.. Ble derfor litt overasket når fastlegen min foreslo at vi bare kan "hoppe-av-i-svingen", dersom jeg ikke ønsker å begynner på noen annen prevensjon!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 HI her. Ok. Vi prøver ikke på flere barn enda, men skjer det så er det veldig hyggelig det også : )
Murmeline Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Ei jeg kjenner ble gravid med nr 2 på å kun hoppe av i svingen, og telle litt dager. Ikke sikker metode, men som hun sa, det var ikke krise om hun ble gravid. Hun ble ikke gravid før over to år etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå