La07<3Sl09 - overtid Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 det er veldig forskjellig. jeg har hatt kraftige kynnere en stund nå. ble lagt inn på sykehus for de var redd fødselen skulle starte. men mine er da kjempe vonde. kommer i tak og hele magen strammer seg, og blir dratt nedover på en måte. er sengeliggende nå pga det. håper du slipper. har forresten hørt mange som ikke syns det er noe vondt, magen bare strammer seg litt også går det over når de røre litt på seg eller bytter stilling...
adie Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 hei ... mine kynnere er ikke vonde ...å jordmor sa at det var helt vanlig med kynnere... hos meg bare strammer magen seg å blir knall hard.....ubehagelig er d jo...men langt fra vondt....
VinterSol+2 Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 mine kynnere føltes i starten som om du hadde vakuum lissom... som om bebisen støvsugde meg fra innsiden, om du skjønner? før jeg skjønte at det var kynnere, trodde jeg seriøst at det var baby sitt hode som presset ut av magen, for fikk sånne harde "klumper" eller sånn, i magen. men det er altså en muskel som strammer seg.. nå har jeg så mye kynnere at jeg nesten ikke tenker på det lenger.. men det spørs jo helt hvor i livmoren det strammer da. syns det er fryktelig ubehagelig når det strammer over blæra mi, feks, selvom jeg nettopp har vært på do på jeg da tisse igjen! hehe
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Første gangen kjente jeg bare at magen ble steinhard. Nå er det mer som et vakuum og jeg får et slags "trykk" i hodet (og ofte i magen mot blæren...) Får vanskelig med å puste etc. Men som sagt, kjenn litt på magen din innimellom, så kanskje du kjenner at den av og til er veldig hard!
3barnsmor? Skrevet 10. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2007 Med meg var det sånn som når det strekker på sidene når magen vokste. Men nå var det sånn strekk over hele magen på midten sånn ca, å kjempe vondt var det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå